خبرگزاری کار ایران

میدان باران رشت به نام شهید مدافع حرم مزین شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۹۹۷

میدان باران واقع در خیابان باهنر رشت به نام شهید سعیدمسافر از مدافعان حرم گیلانی مزین شد.

به گزارش ایلنا از رشت، امروز میدان باران واقع در خیابان باهنر رشت به نام شهید سعید مسافر از مدافعان حرم گیلانی مزین شد.

در این مراسم که با حضور فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی رشت، محمدتقی عبدالهی شهردار منطقه پنج رشت، کیومرث دولتی رئیس بسیج هنرمندان گیلان و خانواده معظم شهید سعید مسافر برگزار شد، فاطمه شیرزاد با بیان اینکه پاسداشت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین وظایف مسئولان است، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم جوانان غیوری هستند که برای دفاع از کیان اسلامی، مرزهای میهن و امنیت هم وطنان جان خود را طبق اخلاص گذاشتند. 

رئیس کمسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی رشت تاکید کرد: شهدای مدافع حرم از زن و فرزند و جان خود گذشتند تا خاک وطن همیشه جاودان بماند و ما نیز به روح پاک همه شهدا درود می‌فرستیم و یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی می داریم .

شیرزاد تاکید کرد: تلاش همه ما این است که بتوانیم در راه حفظ ارزش‌های اسلامی گام‌های موثری برداریم. کمیسیون فرهنگی اجتماعی  شورای اسلامی در سه سال گذشته قدم‌های خوبی در حوزه ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت برداشته است. 

وی افزود: برای نام گذاری میدان‌ها و سایر مکان‌ها به نام دیگر شهدای حرم نیز کمیسیون فرهنگی شورا پیشنهاداتی که از سوی خانواده معظم شهدا برای طرح به کمیسیون می آید را بررسی و از آنها استقبال و انجام وظیفه می کند. 

کیومرث دولتی نیز در این مراسم با تشکر از همیاری همه کسانی که در نامگذاری این میدان به نام شهید تلاش داشتند، گفت: پاسداشت ارزش‌ها و حفظ و ترویج فرهنگ شهادت وظیفه همگان است.

رئیس بسیج هنرمندان گیلان ترویج  سبک زندگی شهدا در زندگی شهروندان را مورد تاکید قرار داد و افزود: از زحمات کمیسیون فرهنگی شورا، شهرداری رشت و ساکنان منطقه برای انتخاب نام شهید برای این میدان سپاسگزاری می کنم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز