خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه کانون‌های وکلای سراسر کشور:

بزودی کانون‌های وکلای مستقل در تمام استان‌های کشور تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۴۴۷

رئیس اتحادیه کانون‌های وکلای سراسر کشور گفت: تردیدی نیست که بزودی شاهد حضور کانون‌های مستقل در تمام استان های کشور خواهیم بود و ما همیار تشکیلات قضایی خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از رشت، بهمن کشاورز رئیس اتحادیه سراسری‌کانون‌های وکلا در همایش امروز کانون وکلا گفت : تشکر ویژه دارم از اعضای هیات مدیره استان گیلان و کادر اجرایی برگزاری مراسم و محضر این عزیزان خسته نباشید می گویم.

وی در ادامه با اشاره به تفاهم نامه ای که بین اسکودا و وزارت دادگستری منعقد شده است، گفت: امضای این تفاهم‌نامه را در مسیر احقاق حقوق شهروندی به فال نیک می گیریم که مقرر شد با کمک کانون های وکلای عضو اتحادیه کلینیک هایی در زمینه دفاع از حقوق شهروندی تاسیس خواهد شد.

کشاورز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور مسئولان مختلف مسئولین قضایی در جلسه بیان داشت : خوشحالم از اینکه این جلسه در استانی برگزار می شود که هماهنگی بسیار خوبی در میان این دونهاد ( دادگستری و کانون وکلا ) حاکم است.

وی افزود : آقای سیاوش‌پور مدیرکل دادگستری گیلان، فردی هستند که توانمندی‌های خوبی دارند و همواره در زمان ارزشیابی مدیران قضایی تمام نمره را کسب کرده اند و نفر اول هستند.

رئیس اتحادیه کانون‌های وکلای سراسر کشور در ادامه با خبر دادن از تشکیل کانون وکلای دادگستری استان یزد در ۳۰ اردیبهشت تصریح کرد : تردیدی نیست که بزودی شاهد حضور کانون‌های مستقل در تمام استان های کشور خواهیم بود و ما همیار تشکیلات قضایی خواهیم بود.

وی افزود: باید از این کثرت بتوانیم به وحدت برسیم و این کانون‌های متعدد همه در کنار هم مفید و تاثیرگذار باشند.

وی در پایان صحبت‌های خود اظهار داشت : اطلاع دارید که بررسی لایحه جامع وکالت در مجلس جدید ادامه خواهد یافت به همین منظور لزوم فعال‌شدن کمیسیون‌های پارلمانی و هماهنگی با نمایندگان استانی را یاد آوردی و تاکید می‌کنم تا این لایحه آنچنان که لازم است به نتیجه برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز