خبرگزاری کار ایران

صابری‌حقایق خبر داد:

تجهیز 50 درصد کلاس‌های مدارس سما به سیستم هوشمند در گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۸۵۱

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما گیلان گفت: بنا داریم در سال تحصیلی آینده هوشمند سازی مدارس سما را به 80 درصد برسانیم.

به گزارش ایلنا از رشت، رحمت‌علی صابری‌حقایق امروز در جلسه هم‌اندیشی مسئولان شورای نظارت و هماهنگی سمای گیلان و مدیرکل نوسازی مدارس استان با اشاره به تغییر ساختار مدارس سما به سبک معماری ایرانی‌- اسلامی، بیان کرد: مدارس سما دارای سابقه خوبی در زمینه طراحی است.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما گیلان با اشاره به اینکه در موضوع زیرساخت‌ها باید به تجهیز کتابخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و هوشمندسازی مدارس توجه شود، تصریح کرد: کیفیت زیر ساخت‌ها و فضای ظاهری و کیفیت کادر آموزش در زمینه آموزش و پرورش مهم است.

صابری حقایق با بیان اینکه تمایل داریم با مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در طراحی نما و فضای داخلی مدارس کنونی سما همکاری کنیم، خاطرنشان کرد: برای مدارسی که در آینده در دستور ساخت قرار دارد نیز حاضر به همکاری در طراحی نما و فضای داخلی آنها هستیم.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای گیلان با تصریح بر اینکه اکنون بیش از 50 درصد کلاس‌های مدارس سما گیلان به تجهیزات هوشمند مجهز هستند، گفت: بنا داریم در سال تحصیلی آینده هوشمند سازی مدارس سما را به 80 درصد برسانیم.

علی اکبری‌مقدم، هوشمندسازی مدارس را یکی از اولویت‌های نوسازی مدارس عنوان کرد و یادآور شد: طراحی فضای داخلی و نمای بیرونی مدارس را به صورت خاص و با در نظر گرفتن شرایط سنی دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی انجام می‌گیرد.

صابری‌حقایق نیز در جلسه مذکور از آمادگی کارشناسان این اداره کل آماده برای همکاری با مجموعه سما استان خبر داد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان تقویت ساختار مدارس سما و توجه به محیط زیست و سبک معماری ایرانی‌- اسلامی را مهم خواند و بیان کرد: در طراحی فضای مدارس باید از تجارب مهندسان عمران و معماری اداره کل نوسازی گیلان استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز