خبرگزاری کار ایران

حمیدرضا آذرپور خبرداد:

برگزاری دوره مدیریت واحدهای اقامتی ویژه مدیران مهمان‌پذیرهای گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۰۷۶

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان از برگزاری دوره مدیریت واحدهای اقامتی ویژه مدیران مهمانپذیرهای گیلان خبر داد و افزود: دوره مذکور تا پایان اردیبهشت در سه محور استان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان؛ در ادامه جلسات آموزش گردشگری، امروز نشستی با حضور مدیران موسسات آموزشی تحت نظارت این اداره کل با حضور معاون و کارشناسان گردشگری به منظور برگزاری دوره های آموزشی و بررسی مشکلات اجتماعی تشکیل شد.

حمیدرضا آذرپور در تشریح جزئیات این نشست با تاکید بر اهمیت آموزش نیروی‌انسانی در کارآمدسازی صنعت گردشگری اظهار داشت: آموزش یکی از ارکان اصلی در توسعه و پیشرفت در تمام امور است.

وی آموزش صحیح را نیازمند بهره‌گیری از اساتید توانمند و فراهم کردن زیرساخت‌های آموزشی خواند و گفت: صنعت نوین گردشگری با آموزش دوره‌های کاربردی به مرحله شکوفایی خواهد رسید.

این مسئول از برگزاری دوره مدیریت واحدهای اقامتی ویژه مدیران مهمانپذیرهای گیلان خبر داد و افزود: دوره مذکور تا پایان اردیبهشت در سه محور استان برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان خاطرنشان کرد: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی، دوره ای تحت عنوان دوره کنترل هزینه در بخش غذا و نوشابه برگزار خواهد.

وی زمان برگزاری دوره مذکور را ایام ماه مبارک رمضان اعلام کرد و بیان داشت: در این سرفصل آموزشی مدیران واحدهای اقامتی و پذیرایی که دارای پروانه بهره‌برداری از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان هستند، در سه محور شرق، غرب و مرکز استان شرکت خواهند داشت.

آذرپور در پایان از برگزاری 8 دوره آموزشی اولویت دار برای نیروی انسانی شاغل و حرفه‌ای در بخش گردشگری و کارکنان سایر دستگاه های مرتبط با این صنعت در ماه جاری خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز