خبرگزاری کار ایران

احمدی‌پور مطرح کرد:

نقش مهم فرمانداران در تحقق اهداف کارگروه‌های تخصصی بانوان

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۹۴۷

معاون سیاسی‌، امنیتی استاندار گیلان گفت: فرمانداران در تحقق اهداف کارگروه‌های تخصصی بانوان نقش مهمی دارند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد‌ احمدی‌پور عصر امروز در جلسه فرمانداران شهرستان‌های این استان با مشاور امور بانوان و خانواده وزیر کشور بیان کرد: فرمانداران نقش مهمی در تحقق اهداف کارگروه‌ها ایفا می‌کنند و اگر کارگروهی ضعف دارد باید‌ فرمانداران در آنجا با قدرت و دقت بیشتری ورود کنند.

معاون سیاسی‌- امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه در گیلان فرمانداران از تعامل خوبی برخوردار هستند، تصریح کرد: این موضوع سبب دلگرمی بوده و مباحثی که در دید‌ عموم ممکن است یک معنا داشته باشد‌ برای مدیران معانی مختلفی را به‌همراه دارد.

وی نگاه عموم به امنیت را نظامی خواند و افزود: برای مسئولان امنیت در معانی امنیت اقتصادی، تجاری، محیط زیست و ... معنا پیدا می‌کند.

احمدی‌پور با اشاره به اینکه زمانی امنیت در ابعاد مختلف محقق می‌شود که این بخش از جمعیت نیز به جایگاه خود دست یابد، تصریح کرد: کارگروه تخصصی بانوان و خانواده از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: وزارت کشور مبنایی که در این کارگروه قرار داده بسیار مهم بوده و امیدواریم در گیلان نیز بتوانیم با سیاست‌های گروهی عملکرد‌ خوبی داشته باشیم.

فرماندار آستانه‌اشرفیه نیز در جلسه مذکور فرمانداران را مسئول تأمین امنیت شهرستان‌ها دانست و گفت: امنیت مباحث مختلفی دارد و تنها امنیت نظامی مورد نظر نیست.

فرماندار رودبار نیز در جلسه مذکور اظهار کرد با توجه به اینکه زنان 50 درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند در شهرستان‌ها حتی یک پست سازمانی مرتبط برای آنها تعریف نشده است.

رحیم حیدری با بیان اینکه برای تحقق بیشتر اهداف کارگروه بانوان باید‌ به فرمانداران اختیارات بیشتری داده شود، تصریح کرد: برای اهداف کارگروه بانوان همکاری لازم در فرمانداری آستانه‌اشرفیه صورت می‌گیرد.

سید محمد احمدی افزود: زنان می‌توانند‌ در عرصه‌های مختلف با توجه به توانایی‌هایی که دارند نقش خود را به خوبی ایفا کنند و باید به این موضوع به لحاظ ساختاری توجه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز