خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد:

اختصاص هزار میلیارد تومان وام برای جذب سرمایه‌گذار

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۵۹۰

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: یک‌هزار میلیارد تومان وام‌ برای جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری دریایی و خرید شناورهای مسافری اختصاص داده شده است.

به گزارش ایلنا از انزلی، علی جهاندیده عصر امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان بیان کرد: یک‌هزار میلیارد تومان وام‌ برای جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری دریایی و خرید شناورهای مسافری اختصاص داده شده است.

جهاندیده با بیان اینکه پنج هزار و 800 کیلومتر طول ساحل جنوب و شمال کشور است، تصریح کرد: با استفاده از این ظرفیت می‌توان در بخش‌های مختلف برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی کشور استفاده کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید تلاش بیشتری صورت گیرد، خاطرنشان کرد: با اندکی تلاش می‌توانیم از کشورهای دیگر نیز کارگر جذب کنیم.

جهاندیده اظهار کرد: مسیر ساحلی خزر برای گردشگری دریایی بسیار مناسب است و با جذب سرمایه‌گذار می‌توان حمل و نقل دریایی در خزر را توسعه داد.

وی استفاده از ظرفیت‌های دریا را در ایجاد اشتغال برای جوانان و برطرف‌شدن مشکل بیکاری تأثیرگذار دانست و یادآور شد: ایران در 4 راه اقتصاد جهانی و مسیر کریدورهای متعدد قرار دارد که یکی از مزیت‌های این کشور است.

حسن خسته‌بند به پروژه راه‌آهن اشاره کرد و گفت: راه‌آهن دارای توجیه اقتصادی بوده و موجب توسعه منطقه می‌شود و اشتغالزایی به همراه دارد.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی نیز این بندر را با سابقه بیش از دو قرن با ظرفیت بالا دانست و تصریح کرد: کریدور شمال و جنوب باید تقویت شود که این مسیر می‌تواند هزینه‌ها را کاهش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز