خبرگزاری کار ایران

مدیران‌کل استان در سال جاری پیگیری می‌کنند؛

افزایش نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۹۲۶

استاندار گیلان تلاش برای بهتر شدن وضعیت اقتصادی استان گیلان را جزو برنامه‌های مهم مدیران کل استان در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی ظهر امروز در نخستین روز کاری سال 95 در جمع کارکنان و مدیران کل گیلان با تبریک سال جدید تحقق وعده‌های دولت را مورد تأکید کارکنان و مدیران ستادی استان قرار داد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه استانداری باید به عنوان خیمه سرافرازی از نگاه همگان باشد، بیان داشت: این امر بستگی به عملکرد ما و مدیران دارد.

نجفی خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، تمام مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و کارکنان دولت باید باید برای تحقق این شعار پشتکار لازم را داشته باشند.

وی تلاش برای بهتر شدن وضعیت اقتصادی این استان را جزو برنامه‌های مهم مدیران کل استان در سال جاری عنوان کرد.

استاندار گیلان اجرای برنامه‌های مردمی را ضرورت دانست و افزود: توجه به جنبه‌های مردمی فعالیت‌ها در ارتقای شاخص‌های امنیتی نیز موثر است.

نجفی اذعان داشت: از مدیران استان و کارکنان استانداری می‌خواهم در ارائه ارقام و آمار به مردم مبالغه نکنند و آمار درست را در اختیار مردم قرار دهند.

وی گیلان را یکی از امن‌ترین استان‌های کشور دانست و اظهار کرد: این امر به دلیل مشارکت مردم در ایجاد امنیت مناسب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز