خبرگزاری کار ایران

رییس مجمع نمایندگان گیلان خبر داد:

راه‌اندازی راه‌آهن - قزوین رشت تا سال 95/ باید خودخواهی‌ها را کنار بگذاریم

رییس مجمع نمایندگان گیلان اظهار کرد: متاسفانه پروژه راه‌آهن گیلان به دلایلی طول کشید و راه‌آهن قزوین- رشت تا سال 95 راه خواهد افتاد.

به گزارش ایلنا از رشت، غلامعلی جعفرزاده امروز در آیین قدرانی از خدمات رئیس سابق دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان و معارفه سرپرست جدید این دانشگاه با اشاره به حضور مردم در انتخابات 7اسفند بیان کرد: مردم با حضور گسترده پای صندوق های رأی مطالبات خود را از نمایندگان بیان کردند، بنابراین منتخبان باید به یاد داشته باشند که پیگیری مطالبات مردم در اولویت است.

جعفرزاده با اشاره به روند رو به رشد کشور اظهار کرد: قیمت نفت طی چند روز گذشته افزایش یافته و از ابتدای سال 95 نفتی که به فروش می رسد پولش دریافت خواهد شد و منابع خودمان به کشورمان باز می‌گردد.

رییس مجمع نمایندگان گیلان اذعان داشت: از این پس مطالبات انباشت شده به کشور بر می‌گردد و این در سایه تدابیر دولت تدبیر و امید است.

جعفرزاده با اشاره به اینکه نمی‌توان منکر اقدام انقلابی دولت در بخش سلامت شد، بیان داشت: فضای استان بسیار خوب است و نمی‌گوییم بی اشکال است ولی اراده مسئولان و نمایندگان بر حل مشکلات استان است.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه گیلان جزو استان های برخوردار از حمل‌ونقل ریلی در کشور بود، اظهار کرد: متاسفانه پروژه راه‌آهن گیلان به دلایلی طول کشید و راه‌آهن قزوین-رشت تا سال 95 راه خواهد افتاد.

وی بزرگترین سرمایه استان را سرمایه نیروی انسانی خواند و تصریح کرد: با تجمیع توانمندی‌ها می‌توانیم مشکلات استان را برطرف کنیم اما در ابتدا باید خودخواهی‌ها را کنار بگذاریم و با اراده تمام مدیران مشکلات را مرتفع سازیم.

کد خبر : ۳۵۴۴۲۲