خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان خبر داد:

کشف بیش از 700 بطری و 17 بشکه مشروبات الکی در رشت

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۵۲۰

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان از کشف بیش از 700 عدد بطری و 17 بشکه مشروبات الکلی در جاده و بازرسی از خودروهای این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سیدرسول صمدی ظهر امروز در نشست انتظامی گیلان بیان کرد: در راستای اجرای این طرح موضوع مشروبات الکلی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه گزارش‌های مردمی فعالیت افراد سودجو در فروش و عرضه مشروبات الکلی پلیس را وارد ماجرا کرد، گفت: ماموران با کار اطلاعاتی و بررسی میدانی از ورود مشروبات الکلی خارجی به گیلان اطمینان یافتند.

صمدی اضافه کرد: ماموران با بازرسی از خودروها 752 عدد بطری شیشه‌ای یک لیتری مشروبات الکلی و 17 بشکه، پنج لیتری مشروبات الکلی خارجی را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان شناسایی سه دستگاه خودروی نیسان در زمینه مشروبات الکلی را از اقدام‌های این پلیس عنوان کرد و ادامه داد: این تعداد خودرو در جاده انزلی به رشت در حال حرکت بودند.

وی با تصریح بر اینکه رانندگان خودروهای نیسان با مشاهده پلیس قصد فرار داشتند،افزود: با هوشیاری به موقع ماموران هر سه نیسان متوقف و هفت نفر متهم دستگیر شدند.

وی مجموع کشفیات مشروبات الکلی خارجی را 837 لیتر ذکر کرد و گفت: این مقدار مشروبات به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز