خبرگزاری کار ایران

مدیر سازمان تعاون روستایی گیلان خبر داد:

وجود بیش از 120 هزار تن ظرفیت انبار مواد کشاورزی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۱۳۴

مدیر سازمان تعاون روستایی گیلان گفت: وجود بیش از 120 هزار تن ظرفیت جهت انبار مواد کشاورزی یکی دیگر از توانمندی های این سازمان محسوب می شود که می تواند در مبحث پدافند غیرعامل بسیار موثر باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، تیمور رنگیندن صبح امروز در دیدار با مدیر سازمان تعاون روستایی گیلان بیان کرد: سازمان تعاون روستایی از سال های بسیار دور در ارائه خدمات مطلوب کشاورزی به کشاورزان نقش ایفا می کرد و پس از انقلاب اسلامی نیز نقش گسترده ای در این زمینه ایفا می کرد.

مدیر سازمان تعاون روستایی گیلان خاطرنشان کرد: سازمان تعاون روستایی گیلان حدود 600 تن پرتقال را به طور مستقیم از باغداران شرق گیلان خریداری و در بازار شب عید به قیمت تعاونی در بین مردم توزیع می کند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در سال های اخیر با ایجاد و توسعه سازمان های هم عرض شاهد کاهش نقش آفرینی این سازمان در حوزه کشاورزی هستیم، تاکید کرد: این سازمان با ظرفیت های بالایی که دارد همچنان می تواند در توسعه کشاورزی و ارتقاء اقتصاد و معیشت روستائیان نقش بسیار موثری داشته باشد.

تیمور رنگیندن تصریح کرد: وجود بیش از 120 هزارتن ظرفیت جهت انبار مواد کشاورزی یکی دیگر از توانمندی های این سازمان محسوب می شود که می تواند در مبحث پدافند غیرعامل بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز