خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان خبر داد:

آمادگی اداره کل میراث فرهنگی گیلان برای میزبانی از گردشگران نوروز 95

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۷۹۱

مدیرکل میراث فرهنگی‌و گردشگری گیلان گفت: اقلام فرهنگی مناطق گردشگری استان تهیه و به چاپ رسیده و در ایام نوروز در مبادی ورودی استان و شهرستان‌ها و نیز غرفه های صنایع دستی سراسر گیلان توزیع خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا علیزاده صبح امروز در نشست کمیته فرهنگی با موضوع بررسی اقدامات نوروزی و اجرای فعالیت های لازم الاجرا برای کیفیت بخشی به اجرای طرح نوروزگاه با بیان اینکه در زمان باقی‌مانده تا نوروز باید برنامه مدون برای اجرا در ایام عید تهیه و اقدامات اولیه اجرایی شود، بر لزوم هم بستگی و انسجام کارکنان اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان تاکید کرد.

علیزاده اجرای طرح نوروزگاه در 9 نقطه از گیلان را امتیازی مثبت برای استان خواند و گفت: معرفی فرهنگ و هنر اصیل گیلان و آیین‌های کهن این خطه سرسبز در قالب نوروزگاه موجبات معرفی ظرفیت‌های استان به سایر نقاط ایران و جهان را فراهم می آورد.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان تعامل فزاینده دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان را خواستار شد و بیان کرد: عید نوروز آینه تمام‌نمایی از وضعیت استان، ظرفیت ها و فرهنگ استان برای گردشگران است، لذا باید از این فرصت به نحو مطلوب بهره مند شد.

وی از آمادگی کامل اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان برای میزبانی از گردشگران نوروز95 خبر داد و متذکر شد: اقلام فرهنگی شامل بروشور، نقشه، لوح فشرده و پوستر مناطق گردشگری به چاپ رسیده و در ایام نوروز در کیوسک های اطلاع‌رسانی تعبیه شده در مبادی ورودی استان و شهرستان‌ها و نیز غرفه های صنایع دستی سراسر گیلان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز