خبرگزاری کار ایران

امام جمعه بندر انزلی:

برخی افراد نان‌شان در ایجاد تفرقه بین مردم است

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۰۳۲

امام جمعه بندر انزلی گفت: جوانان در جامعه امروز تاثیرگذاری بسیاری دارند، پس جوانان باید انتخابات را از حالت احساسی و هیجانی به حالتی تفکری تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از انزلی، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین صبح امروز در نشست بصیرتی با جوانان این شهرستان گفت: مشکلات باید توسط جوانان حل شود. نشستن و دست روی دست گذاشتن فایده ای ندارد. مخالفین جمهوری اسلامی از تمام امکانات برخوردار هستند؛ لذا همه باید حرکت کنند و فقط منتظر منجی نباشند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم اثرگذار است، افزود: شما جوانان باید در تمامی صحنه های جامعه چه اقتصادی، چه فرهنگی وظیفه خود را بشناسید و به آن عمل کنید.

امام جمعه بندرانزلی به شاخص های کاندید برتر نیز اشاره و تصریح کرد: نماینده باید مومن و خداترس باشد، اگر خداترس نبود و به خدا اعتقادی نداشت هیچ کس نمی تواند او را کنترل کند، نماینده باید به معنای حقیقی انقلابی باشد، فردی که به آرمان های انقلاب معتقد نباشد می لغزد.

وی  در ادامه خطاب به جوانان گفت: جوانان در جامعه امروز تاثیرگذاری بسیاری دارند، پس جوانان باید انتخابات را از حالت احساسی و هیجانی به حالتی تفکری تبدیل کنند.

حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به پیشنهاد تاسیس شرکت های دانش بنیان توسط یکی از نمایندگان جوانان، تاکید کرد: از این پیشنهاد استقبال می کنیم و قطعا اگر طرحی ارائه شود، اجرایی شدن آن را به کمک مسئولان دیگر دنبال خواهیم کرد.

وی  افزود: نماینده باید معتقد به مشارکت و خرد جمعی باشد و قطعا اگر کسی بخواهد از استبداد رای استفاده کند به هلاکت می رسد.

امام جمعه بندرانزلی اتحاد بین اقشار جامعه خصوصا جوانان را بسیار حائر اهمیت برشمرد و گفت: برخی ها نان شان درتفرقه انداختن بین مردم است، لذا من از شما جوانان می خواهم که اتحاد، وحدت و همبستگی خود را حفظ کرده و برای رفع مشکلات شهرستان یک تشکل تشکیل دهید و با ارائه راهکار اثرگذار باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز