خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات گیلان تاکید کرد:

تبلیغات نمایندگی مجلس بر اساس قانون انجام پذیرد

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۲۵۶

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و هواداران آنها با توجه به قانون انتخابات مجلس ،تبلیغات را انجام دهند.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، صبح امروز محمد احمدی پور با بیان اینکه در اجرای ماده 56 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 40 آئین نامه اجرایی آن، تبلیغات انتخاباتی کلیه نامزدهای تأیید صلاحیت شده از بامداد امروز (پنجشنبه29بهمن ماه) آغاز و در ساعت 8 صبح روز پنجشنبه (6 اسفندماه) یعنی 24 ساعت قبل از ساعت شروع اخذ رأی پایان می یابد، گفت : بر این اساس، ضمن درخواست از همه برای رعایت اصول اخلاقی و قواعد قانونی تبلیغات و پرهیز از هرگونه اقدام تخریبی علیه سایر داوطلبان و هواداران آنها  از همه رسانه های چاپی و غیر چاپی درخواست می شود، ضمن ایفای رسالت خود در جلب مشارکت حداکثری مردم و همراهی در مسیر تحقق رقابت های قانونمند انتخاباتی، نسبت به اجرای مسئولیت قانونی خود از جمله مفاد مصرّح در مواد 57، 59 و 64 قانون انتخابات و سایر مقررات قانونی اهتمام کنند.

وی گفت : استفاده از هرگونه پلاکارد، پوستر، دیوارنویسی و کاروان‌های تبلیغاتی و استفاده از بلندگوهای سیار در خارج از محیط سخنرانی و امثال آن باستثنای عکس برای تراکت و زندگی نامه و جزوه و همچنین سخنرانی و پرسش و پاسخ از طرف نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنان ممنوع است.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان خاطرنشان کرد: تشکیل ستاد تبلیغات انتخاباتی بدون اعلام نشانی محل ستاد و نام مسئول آن به فرمانداری یا بخشداری ممنوع است .

 وی خاطرنشان کرد : با انتقال 4 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی از خارج استان به حوزه‌های انتخابیه‌ گیلان و انتقال یک داوطلب از گیلان به استان دیگر تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس در گیلان به 197 نفر رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز