خبرگزاری کار ایران

فرمانده پلیس راه گیلان :

نادیده گرفتن حق‌تقدم موجب تلفات مرگبار رانندگی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۲۰۸

فرمانده پلیس راه گیلان گفت: ورود ناخودآگاه و بدون رعایت حق‌تقدم از خیابان فرعی به حریم اصلی راه ، موجب بروز تصادفات مرگبار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مهیار رستگار، پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز در محورهای اصلی و فرعی گیلان را مورد تأکید رانندگان قرار داد.

فرمانده پلیس راه گیلان یادآور شد: پس از توقف در تقاطع باید با رعایت موارد قوانین وارد مسیر اصلی شوند تا حادثه‌ای ناگوار برای رانندگان رخ ندهد.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته دو موتورسوار بدون رعایت حق‌تقدم جان خود را از دست دادند، خاطرنشان کرد: رانندگان به‌ویژه موتورسواران برای ورود از محورهای فرعی، تقاطع، پارک‌های کنار خیابان و... به محورهای اصلی باید حق‌تقدم را رعایت کنند.

رستگار با اشاره به اینکه رعایت قوانین رانندگی در جاده‌های گیلان ضروری است، یادآور شد: تمام جاده‌های گیلان در شرایط مسکونی قرار دارند و رانندگان برای عبور و مرور از جاده‌ها باید مراقب عابران پیاده باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان برقرار نیست و رانندگان با رعایت نکات قوانین رانندگی حرکت کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان تصریح کرد: ورود ناخودآگاه و بدون رعایت حق‌تقدم از خیابان فرعی به حریم اصلی راه، موجب بروز تصادفات مرگبار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز