خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت خبر داد:

برپایی نمایشگاه رزمی فرهنگی کنگره 8000 شهید در میدان شهدای ذهاب رشت

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۰۷۶

فضا سازی دیوار ۶۰۰ متری شرکت دخانیات در میدان فرهنگ و دیوار هیات رزمندگان خیابان سعدی از دهم اسفند ماه جهت طراحی آغاز بکار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، صبح امروز پنجمین جلسه کمیته زیباسازی و فضا سازی ستاد کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان در سالن جلسات شهرداری رشت، با حضور سرهنگ مجید دوهندو فرمانده سپاه مرکزی ناحیه رشت، ثابت قدم شهردار رشت، بشر دانش مدیرعامل سازمان زیباسازی، علیرضا قانع مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و نمایندگانی از بنیاد شهید، اداره میراث فرهنگی استان، اداره ارشاد شهرستان رشت و ... برگزار شد.

در پنجمین جلسه کمیته زیباسازی و فضا سازی ستاد کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان ، ابتدا به بررسی مصوبات چهار جلسه قبل پرداخته شد و پس از آن فرمانده سپاه مرکزی ناحیه رشت، در سخنانی کمیته زیباسازی و فضای سازی را پیشرو سایر کمیته های ستاد کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان دانست و گفت: این کمیته در برگزاری یادواره ۲۲۰۰ شهید شهرستان رشت، از هیچ گونه تلاشی دریغ نورزیدند و توانستند نقش خود را به نحو احسن در برگزاری یادواره فوق ایفا کنند.

سرهنگ دوهندو خاطرنشان کرد: از آنجایی که برپایی نمایشگاه با مضمون دفاع مقدس در کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان، جزء کارهای عملیاتی است، حضور تشریفاتی اعضاء کمیته در این جلسه نمی تواند در پیشبرد اهداف کنگره نقشی داشته باشد.

وی افزود : شایسته است تا این کمیته مصوبات طرح ها و برآورد هزینه های مربوطه را به دبیر کمیته ارائه نماید تا در جلسه مرکزی ستاد و استانداری مطرح شود تا هرچه سریع تر گام های بعدی برای اجرای طرح ها برداشته شود.

در ادامه ثابت قدم با تاکید بر اهمیت کنگره ۸۰۰۰ شهید استان اذعان داشت: با توجه به آغاز پیاده راه سازی ۱۱ کیلومتری مسیر رفت و برگشت ، محور میدان گیل تا ورودی شهر صنعتی می توان با نصب المان های دائمی و موقت شهدا و ادوات جنگی گامی مهم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداشت.

شهردار رشت خاطرنشان کرد : علاوه بر برنامه و مصوبات فوق شایسته است تا سازمان های فرهنگی ورزشی و سازمان زیباسازی شهرداری رشت علاوه بر نورپردازی و زیباسازی هسته مرکزی شهر در مدت ۴ روز برپایی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان ، با مشارکت لشکر ، اقدام به برپایی نمایشگاه رزمی و فرهنگی در میدان شهدای ذهاب و سه محور اصلی هسته مرکزی شهر نماید.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت نیز از تعرفه دو دیوار برای طراحی حوادث جنگ خبر داد و گفت: فضا سازی دیوار ۶۰۰ متری شرکت دخانیات در میدان فرهنگ و دیوار هیئت رزمندگان خیابان سعدی از دهم اسفند ماه جهت طراحی آغاز بکار خواهد کرد.

حامد بشر دانش خاطرنشان کرد: برپایی هفت سین شهدای حرم در هسته مرکزی شهر در ایام عید و نصب تصاویر شهدا و استند های مربوط به شهرداری ۱۰ روز قبل از زمان برگزاری کنگره از دیگر برنامه های پیشنهادی سازمان فضا سازی و زیباسازی شهرداری رشت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز