خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد امام خمینی لنگرود:

9 هزار و 783 نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۰۰۲

رئیس کمیته امداد امام خمینی لنگرود گفت: 120 میلیون ریال اجاره مسکن به 95 خانوار و 101 میلیون ریال به 43 خانوار پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از لنگرود، مهدی پنجی ظهر امروز در جلسه کمیته امداد این شهرستان بیان کرد: تاکنون حدود 32 میلیارد ریال مستمری به مددجویان کمیته امداد لنگرود پرداخت شده است.

وی تعداد فرزندان طرح محسنین را 75 نفر و حامیان آنها را 83 نفر عنوان کرد و گفت: تاکنون حدود سه میلیارد ریال بابت تعهدات حامیان دریافت شده است.

وی با بیان اینکه 6 هزار و 172 خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لنگرود هستند، افزود: این تعداد خانوار در قالب 9 هزار و 783 نفر هستند.

به گفته وی، بالغ بر 264 میلیون ریال پرداخت موردی به 780 خانوار، انجام شده است، یادآور شد: 120 میلیون ریال اجاره مسکن به 95 خانوار و 101 میلیون ریال به 43 خانوار پرداخت شده است.

پنجی با اشاره به اینکه 203 نفر ایتام زیر پوشش نهاد کمیته امداد لنگرود هستند، گفت: این ایتام یک‌هزار و 179 نفر حامی دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) لنگرود تصریح کرد: تعداد 80 نفر از مددجویان کمیته امداد لنگرود در قالب نوعروس، نوداماد و ازدواج دوباره از کمک‌ هزینه ازدواج به میزان بالغ بر یک‌میلیارد ریال بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) لنگرود به افتتاح 189 مورد طرح خودکفایی اشتغال در دهه فجر امسال اشاره کرد و یادآور شد: دهه فجر امسال طرح‌های دامداری، صنفی، صنعتی و ... با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 800 میلیون تومان افتتاح شده است.

به گفته وی، با افتتاح طرح‌های مذکور برای 200 نفر اشتغال ایجاد و برای طرح‌های خودکفایی نیز بالغ بر 519 میلیون ریال در قالب دامداری، صنفی، صنعتی، خدماتی و... به 289 نفر پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز