خبرگزاری کار ایران

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی:

حضور بانوان در عرصه‌های مدیریتی پررنگ خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۹۹۱

نماینده مردم رشت گفت: موفقیت برجام براساس صبر مردم بوده است و به هیچ جناحی وابسته نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، به مناسبت ولادت حضرت زینب و روز پرستار، تجلیل از دانش آموزان برتر قبولی دانشگاه سراسری در مدرسه آیت الله مستقیم کوچصفهان برگزار شد.

کبری عزت دوست مدیر مدرسه آیت الله مستقیم کوچصفهان در برپایی جشن روز پرستار و تجلیل از دانش آموزان قبول شده در دانشگاه سراسری گفت: در مدرسه آیت الله مستقیم کوچصفهان، در کل 410 دانش آموز داشتیم که در رشته انسانی 100درصد در دانشگاه‌های کشور مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: 11 دانش آموز این مدرسه در دانشگاه سراسری  قبول شده اند و امروز برنامه تجلیل از این دانش آموزان برگزار شد.

بخشدارکوچصفهان در این مراسم گفت: در سال‌های گذشته مشکلات معیشتی اولیاء مدرسه وجود داشت و با وجود نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تصویب قانون و پیگیری های آنها باعث پیشرفت و ارتقاء سازمان دهی فضای آموزشی فراهم شد.

کامبیز یوسفی در ادامه گفت: این از برکت وجود دولت تدبیر و امید است و انشالله به کمک مجلس و مدیران ارشد آموزش و پرورش بهتر خواهد شد.

وی در ادامه افزود: 30درصد رتبه داران دانشگاه های سراسری زیر هزار از استان گیلان بوده اند.

 یوسفی خاطرنشان کرد: دو سوم رتبه آوران مربوط به استان‌های دیگر و یک سوم آنها مختص استان گیلان بوده است.

 وی در ادامه گفت: آموزش و پرورش در کسب این موفقیت به خوبی عمل کرده است و این موفقیت صرفاً مختص آموزش و پرورش نیست، بلکه وجود خانواده های گرامی و نمایندگان مجلس که در این عرصه تلاش نموده اند نیز قابل تقدیر است.

غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه با وجود بی کاری در جامعه  باعث شده است که جوانان ما در  ادامه تحصیل بی رغبت شوند.

وی اذعان داشت: تمام تلاش و ممارست ما در مجلس و دولت  در تجلی و پیشرفت جامعه بوده است و امروزه با برکت خون شهداء به انرژی هسته ای دست یافته ایم و به موفقیت برجا م نیز رسیده ایم .

 وی معتقد است که موفقیت برجام  براساس صبر مردم بوده است و به هیچ جناحی وابسته نیست.

وی اشاره داشت: برکت باید به سفره های مردم برگردد و سفره های مردم باید رنگین شود .

جعفرزاده افزود: امیدوارم که دانش آموزان این مدرسه به مدارج علمی بالا برسند و در آینده ای نه چندان دور بانوان ما در عرصه های مدیریتی ورود خواهند کرد و بانوان با وجود مدیریت صحیحی که دارند می‌توانند در جامعه حضور موثر داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز