خبرگزاری کار ایران

محل تبلیغات انتخابات توسط شهرداری لاهیجان تعیین شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۹۸۶

شهرداری لاهیجان به منظور حفظ منظر شهری، اماکنی را برای تبلیغات انتخابات در سطح شهر لاهیجان تعیین کرد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان و به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان، سعیدآگشته شهردار لاهیجان بیان کرد: شهرداری لاهیجان با هدف حفظ زیبایی منظر شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بر روی دیوارها و مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری، تابلوها و درختان اقدام به برپایی داربست و نصب گونی هایی برای تبلیغ انتخابات در سطح شهر کرده است.

وی افزود: از طرفداران داوطلبان انتخابات درخواست می‌کنیم با توجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان های غیر مجاز خودداری کنند.

آگشته تصریح کرد: شهرداری همه ساله از محل درآمدهای عمومی که توسط شهروندان تأمین می شود برای زیبا سازی شهر هزینه می‌کند و همه باید تلاش کنیم تا چهره شهر در آستانه نوروز همچنان آراسته بماند و با همکاری همه شهروندان و طرفداران داوطلبان انتخابات سیمای شهر لاهیجان را از هر گونه آسیب محافظت کنیم.

شهردار لاهیجان خاطرنشان کرد: هم اکنون فضاهای مناسبی در سطح شهر لاهیجان برای امکان تبلیغ انتخابات فراهم شده و همه کاندیدها می توانند از این فضاها استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز