خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رشت خبر داد:

بازدید 15 هزار نفری از جشنواره فرهنگی هنری فجر

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۹۵۸

بیش از 80 درصد تابلوهای نمایشگاه های دایر در جشنواره به فروش رفتند که فروش بدون هزینه کردن تبلیغات برای واحد های صنفی خود یک موفقیت است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حسن پور بیان کرد: جشنواره فرهنگی و هنری فجر محصول نشست‌هایی است که با 55 آموزشگاه تجسمی، 25 آموزشگاه موسیقی، 6 آموزشگاه نمایشی و تئاتر، 135 نشریه و 180 دفتر مطبوعاتی که اکثرا در رشت مستقر هستند داشتیم و حدود 70 درصد از این سازمان‌ها در جشنواره حضور مدام داشتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رشت در خصوص کاربرد اقتصاد مقاومتی در جشنواره فرهنگی و هنری فجر گفت:  بیش از 80 درصد تابلوهای نمایشگاه های دایر در جشنواره به فروش رفتند که فروش بدون هزینه کردن تبلیغات برای واحد های صنفی خود یک موفقیت است. در ایام برگزاری جشنواره فرهنگی هنری حدود 15000 نفر ار این مراسم بازدید بعمل آوردند که به گفته بازدیدکندگان این دوره از جشنواره، بهترین و موفق ترین دوره از جشنواره های فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

حسن پور تصریح کرد: طی بازدیدی که به همراه اعضا کمیته‌های اجرایی از 500 نهاد وابسته به این اداره بعمل آمد دیده شد که همدلی و وفاق زیادی بین این نهادها وجود ندارد بنابر این 12 کمیته فرهنگی و هنری تشکیل داده و مسئولیت برگزاری و اجرای جشنواره را به آنها دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز