خبرگزاری کار ایران

دو عضو شورای شهر در دفاع از شهردار رشت مطرح کردند:

عمران و آبادانی شهر رشت با شتاب در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۵۷۷

اعضای شورای شهر رشت با دفاع از عملکرد شهردار این شهر تاکید کردند: عمران و آبادانی شهر رشت با شتاب در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، مظفرنیکومنش رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت گفت: دهه فجر منشا فداکاری‌های گذشتگان ماست و جا دارد از شهدای هشت سال دفاع مقدس قدردانی کنیم.

وی درباره عملکرد دهه فجر سی و هفتمین جشن انقلاب اسلامی گفت: پیاده روی خانوادگی، نمایشگاه روزنامه و اسناد انقلاب، گلباران مزار شهدا و محفل انس با قرآن، دیدار از جانبازان مدافع حرم، بر پایی جشن انقلاب در روز 22 بهمن از جمله این برنامه ها است.

وی هدف از برگزاری این جشن ها را انتقال عملکرد مفید گذشتگان برای نسل آینده و ارائه فداکاری‌های گذشتگان به آیندگان است و این موضوع از طریق رسانه‌ها قابل انتقال است.

نیکومنش در ادامه افزود: طرح زیبای پیاده روسازی شهردار مثبت بوده چرا که این طرح منافع شخصی نیست، بلکه پروژه ملی است که اگر فرهنگ سازی شود استان های دیگر نیز الگوبرداری خواهند کرد.

موسوی روزان یکی از اعضای شورای اسلامی رشت در تاکید بر مطالب شهردار و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت گفت: دهه فجر مانند سپیده دمی است که تحقق بر انقلاب اسلامی دارد.

وی در ادامه گفت: مردم ما با رهبری امام راحل و رهبریت دین و مکتب حضور پر رنگ و فعال در صحنه‌های مختلف انقلاب داشته اند.

وی در ادامه افزود: یادواره 2200 شهید رشت روز گذشته برگزارشد که یاد سومین روز شهید مدافع حرم شهید حامد کوچک زاده را گرامی می داریم.

وی تصریح کرد: افرادی که شهید شده اند معتقد بودند که ما برای شهادت آفریده شده بودیم.

موسوی روزان بیان داشت: بیش از پنجاه پروژه عمرانی توسط شهرداری و شورای شهر در دست اقدام است و در کل شهر رشت مکان بسیار بزرگ برای افتتاح پروژه های عمرانی است و با سرعت خوبی در حال پیگیری است.

وی بیان داشت: راهی برای جذب توریست و جذب مسافر در کلانشهر رشت وجود نداشت که پروژه پیاده روسازی از مزیت‌های مهم توسعه فضای گردشگری کلانشهر رشت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز