خبرگزاری کار ایران

با حضور پر شور مردم

یادواره 2200 شهید والامقام شهرستان رشت برگزار شد

، لحظاتی پیش یادواره 2200 شهید والامقام شهرستان رشت با حضور پر شور و باشکوه مردم و خانواده‌های شهدا در مهدیه رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در رشت سردار محمد نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره 2200 شهید شهرستان رشت گفت: این شهدا بودند که ما را از نظام تاریک و نکبت بار نجات داده و به سوی روشنی سوق دادند.

وی افزود: محفل شهداء مجلس درس و عمل به آرمان شهداء است.

سردار نقدی افزود: نباید سرمایه‌های فردی و اجتماعی خود را به دنیا بفروشیم، زیرا شهدای ما با خداوند معامله کرده و جایگاه ابدی در نزد خداوند دارند.

سردار نقدی تصریح کرد: هر چند که ازشهداء تعریف کنند و از آنها پاسداشت شود اما راه آنان ادامه داده نشود فایده‌ای ندارد و منطق شهدا راه قرآن است.

وی افزود: در دوران ستم شاهی قدرت‌های دنیا حامی سرسخت شاه بودند و کنترل جامعه را در دست داشتند و با مخالفان خود در جنگ بود، اما شهداء منطقشان مبارزه با کبر و غرور و فساد بود.

رئیس بسیج مستضعفین گفت: آمریکا تنها کشوری بود  که بیشترین حمایت را از صدام بعمل آورد.

 وی خاطرنشان کرد: کشورهای زیادی در مقابل ایران ایستادند و شهدای ما در مقابل آنها ایستادند که ایستادگی و مقاومت منطق شهدا بود.

سردار نقدی اذعان کرد: در انقلاب اسلامی راه شهدا و امام ایستادگی بود، در صورتی که عده‌ای قسم خورده هستند که بر علیه  ایران قدم بردارند.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی دنیا را به خود مجذوب کرده است.

کد خبر : ۳۴۵۴۰۱