خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

250 خبرنگار مراسم دهه فجر گیلان را پوشش خبری خواهند داد

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۸۹۵

مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی‌گیلان گفت: 250 خبرنگار پوشش خبری و تصویری مراسم دهه فجر گیلان را برعهده خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، فیروز فاضلی در همایش رسانه و انقلاب اسلامی در سالن غدیر استانداری گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس، اظهار کرد: امسال دومین سالی است که به عنوان مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان فعالیت می‌کنم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان اینکه از وجود خبرنگاران مذکور برای نخستین کنگره 8 هزار شهید و برگزاری انتخابات دو مجلس شورا و خبرگان استفاده می‌شود، تصریح کرد: کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان برنامه‌های مختلفی از جمله دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز از سه پیشکسوت رسانه گیلان تجلیل می‌شود، خاطرنشان کرد: در همایش امروز از تمام خبرنگاران گیلان دعوت شده که از فرمانداران برای این هماهنگی قدردانی می‌شود.

فاضلی با در ادامه به ساماندهی خبرنگاران کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر این استان اشاره کرد و گفت: 250 خبرنگار در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ثبت‌نام کردند.

وی با تبریک به فرجام رسیدن برجام، گفت: برجام یک حادثه مبارک در عرصه بین‌المللی توسط سربازان دیپلماسی ایران است و امیدواریم ایام خوبی در پیش داشته باشیم.

این مسئول عملکرد رسانه‌های گیلان را راضی‌کننده دانست و یادآور شد: خبرنگاران گیلان مسئولیت اجتماعی از خود نشان می‌دهند و اخلاق حرفه‌ای را رعایت می‌کنند.

فاضلی دیدار با خانواده‌های معظم شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را از جمله برنامه‌های کمیته مذکور عنوان کرد و افزود: این کمیته نشستی با فرمانده سپاه قدس گیلان با موضوع دهه فجر برگزار کرد و امروز نیز با همایش بزرگ رسانه و انقلاب در کنار استاندار هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز