خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان خبر داد:

کاروانسرای گردشگری در ایام عید به بهره‌برداری خواهد رسید

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۹۸۲

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان از بهره‌برداری از کاروانسرای گردشگری در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت رضا علیزاده،  مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان در جلسه نوسازی و بهسازی شهری رشت گفت : طرح های اجرایی که در شهر رشت پیش بینی شده با عث تجلی و انسجام بخشی مجموعه شهری خواهد شد .

وی در ادامه گفت: نکته  اساسی که در طرح بهسازی و مدیریت شهری استان باید مورد بررسی قرار گیرد، بحث زیرساختی و احیای بافت تاریخی با هدف ارتقاء کیفیت زندگی است.

علیزاده در ادامه خاطر نشان کرد:  در زمینه گردشگری باید کاری کنیم که به  نقطه  اقتصادی برسیم که در ساخت بافت شهری کمک خواهد کرد .

وی افزود: حدود 104 بافت تاریخی داریم و باید تلاش به گونه ای باشد که ای کاش ها برای ما باقی نماند.

مدیرکل گردشگری ضمن تبریک به مردم  شهر رشت بخاطر داشتن شهردار مقتدر بیان داشت: همواره  رشت به عنوان کریدور بوده و با پیگیری و بهسازی شهری باید رشت را مقصدی برای گردشکری آماده کنیم و برای شهروندانی که در شهر های همجوار هستند، رشت را جایی برای گردشگری و اسکان در مسافرت  انتخاب کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با بررسی این امور می توان را ه هایی را  برای پیشرفت رشت یافت  .

علیزاده از افرادی که زمینه تکمیل شهر خلاق  رشت را فراهم کردند تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدوارم این اقدامات باعث شود شهر رشت در عرصه بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: با مشارکت بخش خصوصی کاروان سرایی برای گردشگری تدارک دیده ایم که در ایام عید مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز