خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت خبر داد :

آمادگی کامل شهرداری رشت برای برگزاری کنگره ۸ هزار شهید گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۳۳۱

دومین جلسه کار گروه فضاسازی برگزاری کنگره ۸ هزار شهید گیلان با حضور شهردار رشت، فرمانده سپاه رشت و سایر اعضای این کار گروه در سالن اجتماعات ساختمان تاریخی شهرداری رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه سیدمحمد علی ثابت قدم شهردار شهر رشت با بیان این مطلب که از افتخارات گیلان و به خصوص شهر رشت داشتن شهدایی است که طی پیروزی انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس جان خود را تقدیم این مرز و بوم کردند، گفت : معتقدیم که شهدا چراغ ‌های روشن مسیر تداوم انقلاب هستند و باید همیشه روشن بمانند لذا با عنایت ویژه شهدا قطعاً این کنگره جزو ماندگارترین یادمان‌ های شهدا خواهد بود، زیرا با عشق و اخلاص همراه است.

ثابت قدم افزود : شهرداری رشت با تمام توان خود ، آنچه که در شان و مقام شهدای شهرمان است را در جهت آماده سازی فضای شهری برای این کنگره به کار می گیرد .

وی اظهار داشت : استفاده از تمام فضاهای تبلیغاتی اعم از مبادی ورود و خروج شهر ، استفاده از بیلبورد ها ، نصب سردیس شهدا در میادین شهر ، نورپردازی در مقابل سپاه قدس گیلان و اجرای نمایش خیابانی ، نام گذاری معابر شهری با اسامی مبارک شهدا و ... با محوریت کنگره از اقداماتی است که شهرداری برای برگزاری این برنامه بزرگ که برای نخستین بار در استان انجام می شود تدارک دیده است.

ثابت قدم در این جلسه از همه مسئولان سازمان ها خواست کمک کنند تا این شهر بتواند میزبان خوبی برای میهمانان شهدای این استان و شهر باشد.

 دوهندو فرمانده سپاه رشت نیز در این جلسه امنیت و آسایش حکم فرما در کشور را به برکت خون شهدا خواند و بیان کرد: اردیبهشت ماه سال ۹۵ نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان برگزار می‌ شود.

فرمانده سپاه رشت از برگزاری یادواره ۲۲۰۰ شهید شهرستان رشت در ۱۹ بهمن ماه خبر داد و گفت: دشمن از وحدت ، اتحاد ، فضای جبهه و شهادت خوف دارد و باید این فضا را در جامعه پر رنگ‌ تر کنیم و ایجاد فرهنگ شهید و شهادت در جامعه اسلحه ای قوی است که تنگ نظران و دشمنان انقلاب از آن هراس دارند.

 دوهندو در این جلسه از همکاری شهرداری رشت تقدیر و تشکر کرد و گفت : اقدامات موثری برای فضا سازی در شهر رشت برای برگزاری کنگره ۸ هزار شهید توسط شهردار انجام شده است که جای بسی خوشحالی دارد.

وی از تمامی مسئولان سازمان ها خواست تا علاوه بر امکانات موجود در ادارات خود از نظر مالی آن چه می توانند برای برگزاری کنگره در اختیار دبیرخانه کنگره قرار دهند تا این برنامه ها هرچه باشکوه تر برگزار شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز