خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان خبرداد:

اجرای بیش از 30 درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در گیلان

معاون استاندار گیلان گفت: کارگروه رفع موانع تولید این استان تاکنون 317 مصوبه داشته که بیش از 31 درصد آنها اجرایی شده است.

به گزارش ایلنا، چهاردهمین کارگروه تخصصی اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر گیلان با بررسی مشکلات بیش از 30 واحد صنعتی، کشاورزی  و گردشگری در رشت برگزار شد.

نماینده ویژه استاندار گیلان در اجرای قانون رفع موانع تولید و معاون استاندار در این جلسه با اشاره به لزوم حضور تمامی مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با امر تولید و خدمات و روسای بانک های استان در جلسات تخصصی این کارگروه اظهار داشت: حل مشکلات بخش تولید اعم از صنعت، معدن، کشاورزی و بخش خدمات مانند میراث فرهنگی و گردشگری و نیز حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه بانکی از مهم تربن اهداف ما در اجرای این قانون در استان است.

محمدحسین اصغریان در ادامه با اشاره بر لزوم اجرای مصوبات جلسات کارگروه رفع موانع تولید در استان خاطر نشان کرد: مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی که مشمول مصوبات این کارگروه شده اند برای سرعت بخشی به انجام قطعی مصوبات با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان دبیرخانه مرکزی این کارگروه همکاری های لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به برگزاری 14 جلسه تخصصی کارگروه اجرای قانون رفع موانع تولید در گیلان خاطر نشان کرد: تاکنون 317 مصوبه از این جلسات داشته ایم که بیش از 31 درصد آنها اجرایی شده است.

در ادامه این نشست رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اذعان نمود: بیش از 20 درصد مصوبات به دلیل عدم پیگیری جدی برخی مدیران واحدهای صنعتی هنوز اجرایی نشده است.

علی منتظری خاطرنشان ساخت: برای رفع هر چه سریعتر مشکلات بخش تولید و صنعت، ضروری است مدیران واحدهای صنعتی پیگیر اجرای مصوبات مربوط به واحدهای صنعتی خود باشند.

در ادامه این جلسه مشکلات بیش از 30 واحد در حوزه بانکی، صنعت، کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری  با حضور مدیران ارشد دستگاه های اجرایی و بانکی استان رسیدگی شد و راهکارهای برون رفت از موانع تولیدی به تصویب رسید.

کد خبر : ۳۲۹۳۰۹