خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل امور اجتماعی استانداری:

کارمندان دولت در گیلان آموزش رانندگی می بینند

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۰۷۰

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: دستگاه های اجرایی مکلف به برگزاری دوره های آموزش رانندگی برای کارکنان و رانندگان مجموعه خود هستند.

به گزارش ایلنا، یونس رنجکش در جلسه کمیته ترویج، تبلیغ و آموزش و ترافیک استان گیلان اظهار داشت: براساس مصوبه کمیته ترویج، تبلیغ و آموزش و ترافیک استان کلیه دستگاههای اجرایی مکلف به برگزاری دوره های آموزش رانندگی برای کارکنان و رانندگان مجموعه خود هستند.

وی با بیان اینکه این آموزش ها با هماهنگی پلیس را هور استان برگزار خواهد شد، افزود: مدیران دستگاههای اجرایی می بایست با برنامه ریزی و ارائه فهرست کارکنان و رانندگان مجموعه تحت امر خود به پلیس راهور زمینه های آموزش این افراد را در خصوص فرهنگ ترافیک و رانندگی فراهم کنند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به نقش آموزش در زندگی اجتماعی برگزاری این دوره ها می تواند نقش مهمی در کسب آخرین اطلاعات و یافته ها در حوزه فرهنگ رانندگی و قوانین جاری داشته باشد.

به گفته دبیر کمیته ترویج ، تبلیغ و آموزش و ترافیک استان گیلان، عمده ترین مشکلات اجتماعی ناشی از معضلات بار ترافیکی و همچنین رانندگی، نبود فرهنگ صحیح  و اطلاعات کافی از قوانین است که در این زمینه می بایست فرهنگ سازی ها با آموزش های مداوم انجام شود.

رنجکش ادامه داد: ترویج فرهنگ صحیح در زمینه رانندگی می بایست از دوران کودکی و نوجوانی با آموزش های مستمر انجام و از این طریق ضمن فراهم سازی بسترهای مناسب  در بزرگسالی این افراد زمینه های کنترل غیر مستقیم نیز در رابطه با رفتارهای پر خطر رانندگی و عدم رعایت قوانین را فراهم کرد.

در این جلسه آموزش مربیان و مدیران مهد های کودک، اجرای طرح های ویژه آموزش ترافیک در منطقه آزاد اقتصادی و تجاری بندر انزلی نیز تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز