خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا

حفظ شرافت کاری بالا‌ترین اصل فعالیت در انتخابات است

فرماندار صومعه سرا حفظ شرافت کاری را بالا‌ترین اصل فعالیت در انتخابات دانست و گفت: با کوچک‌ترین کوتاهی و قصور شدید‌ترین برخورد را خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، حسین اسماعیل‌پور در دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان صومعه سرا با اشاره به برخی اقدامات و برنامه ریزی‌های انجام شده در این راستا اظهار داشت: شرح وظایف همه کمیته‌های طبق قانون مشخص وابلاغ شده که باید در‌‌ همان راستا و رو به جلو حرکت کنیم.

فرماندار صومعه سرا از پیش بینی منابع مالی ونیروی انسانی در انتخابات پیش رو سخن گفت و افزود: با توجه به ازدحام کاندیدا‌ها بایستی منسجم‌تر از گذشته همه ظرفیت‌ها را در نظر بگیریم و از آن‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.

اسماعیل‌پور حفظ شرافت کاری را بالا‌ترین اصل در کار انتخابات دانست و بر لزوم رعایت اصولی مانند امانتداری و حفاظت از اطلاعات تاکید و تصریح کرد: با کوچک‌ترین کوتاهی و قصور شدید‌ترین برخورد را خواهیم نمود.

وی همچنین گفت: از اواخر آذر ماه رسما وارد کار انتخابات خواهیم شد و قبل از آن حتما رابط انتخابات ستاد را مشخص خواهیم کرد.

در ادامه دکتر کریمی معاون فرماندار صومعه سرا از تشکیل دو کمیته دیگر با عناوین کمیته جلب مشارکتهای مردمی و کمیته حقوقی خبر داد و افزود: جلسه‌ای توجیهی با دهیاران پیش بینی شده است که در هفته آینده برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۳۲۴۶۴۹