خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی گیلان

نمایشگاه دائمی آثار سوء مصرف مواد مخدر در استان برپا شود

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت با اشاره به آمار نگران کننده اعتیاد، بر لزوم تشکیل نمایشگاه دائمی آثار سوء مصرف مواد مخدر در استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، دکتر محمد رضا پارسی در نشست کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: تشکیل نمایشگاه دائمی آثار سوء مصرف اعتیاد در استان تحت عنوان پیشگیری از اعتیاد ضروری است.

وی گفت : ایجاد نمایشگاهی تحت عنوان پیشگیری از اعتیاد در مرکز استان به منظور آشنایی تمامی آحاد جامعه با پدیده شوم اعتیاد و آثار و مضر مصرف ان باید مورد توجه قرار گیرد.

پارسی افزود: این نمایشگاه می‌تواند یک نقش مهم دیداری و بصری داشته باشد تا همگان بخصوص گروههای در معرض آسیب مثل کودکان، نوجوانان، جوانان، دانشجویان، خانواده‌ها و دیگر افراد جامعه بتوانند از عواقب سوء مصرف اعتیاد مطلع شوند و از طرفی با راههای مقابله، پیشگیری آشنا شوند.

مدیرکل بهزیستی گیلان تصریح کرد: این نمایشگاه به نوعی می‌تواند راهی برای واکسینه کردن اجتماع در برابر این پدیده شوم باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: با هم‌اندیشی و همدلی تمامی ادارات و نهادها و موسسات غیردولتی فعال در این عرصه و همچنین مساعدتهای مالی و معنوی ادارات ذیربط این نمایشگاه بصورت دائم در یکی از نقاط شهرستان رشت تشکیل شود.

کد خبر : ۳۲۴۳۲۶