خبرگزاری کار ایران

دعوت ۷ کشتی گیر گیلانی به اردوی تیم ملی نونهالان ایران

هفت کشتی گیر گیلانی به اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان ایران دعوت شدند.

به گزارش ایلنا، رئیس هیات کشتی استان گیلان گفت: از سوی فدراسیون کشتی، زبده‌ترین کشتی گیران رده سنی نونهالان برای حضور قدرتمند در مسابقات بین المللی روز جهانی کودک به اردوی تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد، هفت کشتی گیر گیلانی هستند.

نقی هدایتی افزود: بر این اساس، معین قاسمی در وزن ۳۸ کیلوگرم، عارف ابراهیم‌زاده در وزن ۵۳ کیلوگرم و علیرضا یوسفی در وزن ۷۳ کیلوگرم از گیلان به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان دعوت شدند.

وی اظهار کرد: همچنین عرشیا سیرتی در وزن ۴۷ کیلوگرم، علی سیف اللهیان در وزن ۵۹ کیلوگرم، مسعود سیف اللهیان در وزن ۷۳ کیلوگرم و ساسان آب سبه در وزن ۸۵ کیلوگرم از گیلان به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان ایران دعوت شدند.

هدایتی ادامه داد: اردوی آمادگی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان ایران از روز ۲۵ آبان ماه با حضور زبده‌ترین کشتی گیران این رده سنی به مدت سه روز در تهران برپا می‌شود و پس از آن، نفرات ملی پوش در رقابت‌های روز جهانی کودک که از ۲۸ آبان ماه در تهران آغاز خواهد شد، حضور می‌یابند.

رئیس هیات کشتی استان گیلان بیان کرد: امیدواریم که کشتی گیران گیلانی حاضر در اردوی تیم‌های ملی نونهالان، بتوانند در اردو و همچنین مسابقات بین المللی روز جهانی کودک بدرخشند و مدال کسب کنند.

کد خبر : ۳۲۱۷۷۷