خبرگزاری کار ایران

رئیس راه و شهرسازی رودسر خبر داد

آسفالت دو محور روستایی در رودسر با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال

رئیس راه و شهرسازی رودسر گفت: راههای روستایی سی پل- شوئیل و سراگوابر این شهرستان با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تحت پوشش آسفالت قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، شهریار اسماعیلی اظهار کرد: با هدف ایجاد بستر مناسب راههای ارتباطی و تردد آسان و ایمن برای روستائیان منطقه، آسفالت راه روستایی سی پل -شوئیل به طول ۹ کیلومتر و بعرض متوسط ۵ متر با صرف هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان به صورت امانی توسط اداره راه و شهرسازی رودسر به انجام رسیده است.

شهریار اسماعیلی افزود: این راه بعنوان یکی از راههای روستایی محوری شهرستان رودسر، ارتباط روستای شوئیل که بعنوان مرکز دهستان جزء روستاهای پرجمعیت بخش رحیم آباد تلقی می‌گردد را با مرکز بخش و شهرستان فراهم می‌نماید.

وی ادامه داد: با آسفالت این محور تعداد زیادی از روستاهای بالادست نیز از موهبت آسفالت بهره‌مند می‌شوند. با لحاظ جمعیت ساکن در روستای شوئیل و سایر روستاهای مذکور جمعیت برخوردار از آسفالت موصوف به ۷۰۰ خانوار بالغ می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به آسفالت راه روستایی سراگوابر در رودسر گفت: آسفالت این محور به طول ۸/۱ کیلومتر و عرض متوسط ۵ متر با صرف هزینه بالغ بر سیصد و بیست و چهار میلیون تومان به اتمام رسیده است.

اسماعیلی عنوان کرد: با روکش آسفالت این محور روستایی، تعداد ۳۰ خانوار از نعمت یک راه ایمن و استاندارد بهره‌مند شدند.

گفتنی‌ست این روستا در بخش چابکسر واقع شده و با انشعاب از محور سیاهکلرود-جواهردشت بوسیله یک رشته راه روستایی به طول ۲ کیلومتر به مرکز بخش و مرکز شهرستان رودسر متصل می‌شود.

کد خبر : ۳۲۰۱۷۰