خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان

برای برگزاری انتخاباتی قانونمند، رقابتی و فراجناحی تلاش می‌کنیم

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: در راستای سیاست‌های ابلاغی وزارت کشور ، برای برگزاری انتخاباتی قانونمند، رقابتی و فراجناحی تلاش می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، نخستین نشست هم اندیشی بررسی نقش رسانه‌ها در برگزاری انتخابات پرشور با حضور رئیس ستاد انتخابات استان و مدیران مسئول روزنامه‌های محلی گیلان برگزار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان و رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه به منظور برگزاری انتخابات پرشور سلسله نشست‌هایی با اصحاب رسانه برگزار خواهد شد گفت : رسانه‌ها در ادوار مختلف همواره نقش تأثیرگذار در برگزاری انتخابات قانونمند و پرشور و جذب مشارکت سیاسیقشرهای مختلف داشته‌اند.

وی با بیان اینکه هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک تر شویم حجم بیشتری از اخبار و تحلیل‌های فضای مجازی به این موضوع مهم اختصاص می‌یابد خاطرنشان کرد : ستاد انتخابات استان در راستای سیاست‌های ابلاغی وزارت کشور به منظور برگزاری انتخابات قانونمند، رقابتی و فراجناحی نیاز به همراهی و تعامل نهادهای مسئول و قشرهای مختلف جامعه و نخبگان استان از جمله رسانه‌ها دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان همچنین با اشاره به اینکه تبلیغات زودرس براساس قانون تخلف محسوب می‌شود گفت : تلاش مجموعه‌ی دست اندرکاران برگزاری انتخابات همواره به گونه‌ای بوده است که بی طرفی خود را حفظ کنیم و در این زمینه نحوه‌ی اطلاع رسانی رسانه‌ها مهم است.

کد خبر : ۳۱۸۶۶۷