خبرگزاری کار ایران

در منطقه آزاد انزلی؛

آیین تجلیل از پیرغلامان و مداحان اهل بیت (ع) برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۷۸۹

همزمان با آغاز ایام سوگواری ماه محرم، نشست تبیین فرهنگ عاشورا و تجلیل از پیرغلامان و مداحان اهل بیت(ع)در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با آغاز ماه محرم آیین تجلیل از پیرغلامان و مداحان اهل بیت (ع) همراه با نشست تبیین فرهنگ عاشورا در سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار گردید.

در این مراسم که در فضایی پر از اندوه ماتم سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش برگزار شد، چند تن از پیرغلامان و مداحان منطقه در سوگ اباعبدالله به مداحی پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین امام جمعه شهرستان بندرانزلی از سخنرانان این مراسم بود که برگزاری ایام سوگواری اباعبدالله را از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و موجب ارج نهادن و تکریم  شعائر الهی دانست.

وی مجلس سوگواری سید الشهدا را مجلس احیای امر الهی و عاشورا را موجب حفظ اسلام و مسلمین اعلام کرد.

امام جمعه بندرانزلی هیئت های مذهبی حاضر در مراسم را به شناخت بیشتر فرهنگ عاشورا و جلوگیری از هرگونه تحریفات عاشورایی توصیه نمود و بر لزوم آگاهی بیشتر مردم نسبت به این امر تاکید کرد.

در ادامه مجید فاتحی سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی در سخنانی برنامه های این سازمان در ماه محرم را تشریح و از برگزاری باشکوه دومین تجمع هیئت های مذهبی محلات منطقه در روز هشتم محرم خبر داد.

در پایان مراسم از پیرغلامان و مداحان منطقه آزاد انزلی با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز