خبرگزاری کار ایران

در پی استقبال بزرگ مرم گیلان از دولت صورت گرفت؛

قدر دانی نماینده ولی فقیه، استاندار و مجمع نمایندگان گیلان از مردم

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۹۲۲

نماینده ولی فقیه، استاندار ومجمع نمایندگان گیلان از مردم این استان در پی شکوه همدلی و خلق حماسه حضور در استقبال از رئیس جمهور و هیئت همراه طی بیانیه‌ای مشترک قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، نماینده ولی فقیه، استاندار و رئیس مجمع نمایندگان گیلان در بیانیه‌ای مشترک با قدردانی از شکوه حضور مردم آورده‌اند؛ گیلان سرزمین عاشقان اهل بیت و خاندان رسالت، فقها، مراجع و بزرگان، دانشمندان، فرهیختگان، نام آوران، سلحشوران و راد مردان اسوه است.

این بیانیه ادامه می‌دهد؛ این بزرگان و پیشینه آن‌ها در آسمان تاریخ پرافتخار ایران اسلامی همچون ستاره‌ای درخشان می‌درخشد. از این رو برای گیلانیانی به درازای تاریخ تمدن ایران ایمان داشته و در تمامی عرصه‌های انقلاب همواره پیشرو بوده‌اند، حضور رئیس جمهور و هیئت وزیران آزمون و امتحانی دیگری بود تا با سربلندی و سرافرازی به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و بر فرمان ایشان در سال «دولت وملت، همدلی وهمزبانی» همت گماشتند.

بیانیه نماینده ولی فقیه، استاندار و رئیس مجمع نمایندگان گیلان ادامه می‌دهد؛ حضور بی‌نظیر و اعجاز گونه مردم قدر‌شناس گیلان در استقبال از رئیس جمهوری نشان ازعزم آن‌ها برای حمایت از خادمان صدیق دولت بوده و درستی راه دولت تدبیر و امید در مسیر پیشرفت کشور را نشان می‌دهد.

در پایان این بیانیه نوشته شده است؛ ما مسئولان و نمایندگان مردم گیلان برخود واجب می‌دانیم تا ضمن قدردانی از سفر رئیس جمهوری به گیلان و تصویب طرح‌های بزرگ، از همه کسانی که به نوعی در ایجاد این شور و شعور و استقبال باشکوه نقش داشتند، تقدیر و تشکر کنیم.

نماینده ولی فقیه، استاندار و رئیس مجمع نمایندگان گیلان در این نامه نوشته‌اند؛ امیدواریم باتلاش برای اجرایی شدن طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی تصویب شده در این سفر، توسعه‌ای در خور شأن و شایستگی مردم گیلان تحقق یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز