خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری گیلان:

ساماندهی مرکز دفن زباله سراوان رشت نیازمند عزم جدی مسئولان است

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۳۵۹

معاون امورفنی و عمرانی استانداری گیلان گفت: ساماندهی مرکز دفن زباله سراوان رشت نیازمند عزم و پیگیری جدی مسئولان مربوطه است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، شعبان‌پور، امروز در جریان نخستین جلسه شورای اداری شهرداری این شهر با تاکید بر پیگیری جذب سرمایه گذار دررشت اذعان کرد: سرمایه گذاری باید به صورت جدی و عملیاتی در گیلان به ویژه شهر رشت پیگیری شود.

وی با بیان اینکه در حوزه آموزش تفکیک زباله از مبدا و مباحث مربوط به پسماند اقدام‌های خوبی در رشت صورت گرفته است، متذکر شد: ساماندهی مرکز دفن زباله سراوان نیازمند عزم و پیگیری جدی مسئولان مربوطه است.

این مسئول به فعالیت خوب شهرداری رشت در راستای هدایت آب‌های سطحی شهری اشاره کرد و گفت: بررسی ایجاد پارک جدید ۴۵۰ هکتاری منطقه لاکان، تعیین تکلیف فاضلاب شهری رشت و احیای رودخانه‌های زرجوب و گوهرورد موارد مهم دیگر در حوزه شهری است که باید در دستور کار جدی شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت قرار گیرد.

سرپرست شهرداری رشت نیز در ادامه این نشست با برشمردن ضرورت اتخاذ سیاست‌های لازم این نهاد اظهارکرد: شهرداری رشت برای اجرای برنامه‌های راهبردی و خرد نیازمند رکن اقتصادی مناسبی است تا در حوزه‌های مختلف عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و شهرسازی موفق‌تر گام بردارد.

محمد علی ثابت قدم تصریح کرد: تحقق این امر مستلزم نگاه مشترک شهروندان و سرمایه گذاران با شهرداری و زمینه‌های اعتماد سازی در آن‌ها نسبت به طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی است.

وی در ادامه به بهره‌مندی از پتانسیل نیروهای جوان و متخصص اشاره کرد و افزود: استفاده از نیروی جوان و متخصص در بدنه شهرداری راهی برای کاهش هزینه‌ها است.

سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه تعامل با نهادهای خارج از مجموعه شهرداری امری مهم تلقی می‌شود، اذعان کرد: با ترسیم افق‌های کوتاه و بلندمدت در شهرداری رشت باید اهدافمان را به سمت مطلوبی سوق دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز