خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

دانشگاه، عهده‌دار صیانت از نظام جمهوری اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۶۳۹

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: دانشگاه باید عهده‌دار صیانت از مملکت و نظام جمهوری اسلامی باشد و این مهم با حضور در عرصه‌های سیاسی قابل تحقق است.

به گزارش ایلنا از رشت، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، جلسه معارفه نماینده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشجویی این استان برگزار شد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در جریان این مراسم گفت: معرفی نماینده عالی دانشگاه آزاد نقطه قوتی برای فعالیت‌های سیاسی دانشگاهیان است.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی میرابراهیمی افزود: نگاه ویژه مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی و در رأس آن هاشمی رفسنجانی و ریاست عالی دانشگاه، روح تازه‌ای به تشکل‌ها بخشیده است.

وی، با بیان اینکه در دولت گذشته روح تعهد سیاسی و انقلابی در بخش عظیمی از جامعه ما دچار رکود و انجماد شده بود، تصریح کرد: این امر باعث وارد آمدن خساراتی به انقلاب شد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان اضافه کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی با پیگیری‌های هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده به این مقوله نگاه خاصی شده و شاهد تحولی عظیم در دانشگاه آزاد بوده‌ایم.

وی، ضمن تقدیر از دولت اعتدال و تدبیر اظهار کرد: تفاهم نامه لوزان یک روح امیدواری در فضای سیاسی جامعه تزریق کرد و با وجود بی‌مهری‌های زیاد از طرف عوامل تندرو، با هدایت‌های مقام معظم رهبری به یک سرانجام رسیده است.

میر ابراهیمی افزود: فعالیت‌های تیم دولت فعلی جهت جلوگیری از تورم 40 درصد و تلاش جهت نزدیکی این تورم به نرخ تک رقمی، توفیقی بزرگ بوده که در این زمینه برای دولت و دولت‌مردان آرزوی موفقیت داریم.

وی ادامه داد: دانشگاه باید عهده‌دار صیانت از مملکت و نظام باشد و این مهم با حضور در عرصه‌های سیاسی قابل تحقق است.

این مقام مسئول اذعان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی از زمان تأسیس آن، پیگیر  بحث تشکل‌های سیاسی بوده و الان هم از نظر کیفیت و کمیت دارای تشکل‌های سیاسی خوبی بوده که از نظر عملکردی مبتنی بر عقلانیت است.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در کنار دیگر خدمات ارائه کرده به انقلاب اسلامی، موفق به جذب نیروهای جوان مسئولیت‌پذیر در قالب فعالیت‌های سیاسی مشکل و طاقت فرسا شده است.

میر ابراهیمی، با برشمردن ویژگی‌های تشکل‌های سیاسی دانشجویان و اساتید، تأکید کرد: تشکل‌های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی همگی در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی است و در اوج مسائل سیاسی کشور دچار هیجانات سیاسی نشده‌اند.

وی، فعالیت تشکل‌های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان را خوب ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا، در پایان این مراسم «یوسف باقری» به عنوان نماینده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشجویی گیلان معرفی شد.     

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز