خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد؛

استانداردسازی دوربرگردان‌ها در محورهای مواصلاتی گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۹۲۶

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان از استانداردسازی دوربرگردان‌ها در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و یادآور شد: دوربرگردان مسیر رشت ـ امامزاده هاشم (ع) استانداردسازی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، شعبانعلی خاوری ظهر امروز در جریان بازدید از محور سراوان ـ سنگر ـ سیاهکل به انجام دو فعالیت موازی در شرق استان اشاره کرد و گفت: پروژه مسیر سیاهکل به طرف تقاطع بازکیاگوراب در محور آستانه‌اشرفیه ـ لاهیجان امتداد می‌یابد ضمن اینکه تقاطع غیرهمسطح این پروژه نیز احداث شده است.

وی ادامه داد: فاز نخست پروژه مذکور از طرف تقاطع بازکیاگوراب آغاز شده است و به طرف سیاهکل امتداد پیدا می‌کند و جزء پروژه‌هایی است که در سفر هیئت دولت به گیلان مطرح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان هزینه اجرای پروژه بازکیاگوراب را یک‌هزار میلیارد تومان خواند و تصریح کرد: پروژه سیاهکل به طرف املش و چابکسر امتداد پیدا می‌کند.

وی با اشاره به محور سراوان ـ سنگر ـ سیاهکل نیز اظهار کرد:این مسیر 22.5 کیلومتر است و در مدت 45 روز آینده فعالیت‌های ایمن‌سازی این محور به اتمام می‌رسد.

خاوری از زیر بار ترافیک رفتن 18 کیلومتر از مسیر 22.5 کیلومتری محور سراوان ـ سنگر ـ سیاهکل در خرداد ماه امسال خبر داد و افزود: محور مذکور جایگزین مسیر سراوان ـ سنگر ـ کوچصفهان در بخش ترافیکی می‌شود.

خاوری گفت: خرید اراضی در چهار کیلومتر ابتدای مسیر سروان آغاز شده است و اگر منابع لازم اختصاص داده شود تمام مسیر تا پایان سال مالی جاری به اتمام می‌رسد.

وی، تقاطع پونل در رضوانشهر را از جمله نقاط پرترافیک در گیلان عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از استانداردسازی دوربرگردان‌ها در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و یادآور شد: دوربرگردان مسیر رشت ـ امامزاده هاشم (ع) استانداردسازی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به برطرف شدن گره‌های ترافیکی محور رودبار در نوروز امسال خاطرنشان کرد: اسفندماه سال 93 محور آزادراه رودبار ـ منجیل افتتاح شد و مردم به‌ راحتی در این مسیر تردد کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز