خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛

توسعه دولت الکترونیک راهکاری برای مقابله با جعل است

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۸۴۴

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: توسعه دولت الکترونیک موجب هماهنگی کامل بین اجزای دولت در راستای ایجاد شفافیت و مقابله با جعل است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سیروس رضایتی ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک در رودبار با اشاره به اینکه توسعه دولت الکترونیک در جلوگیری از اختلاف در برنامه‌ریزی سازمان‌ها اثرگذار است، اظهار کرد: توسعه دولت الکترونیک در جلوگیری از فساد اداری امری مهم تلقی می شود.

وی فعالیت سازمان‌ها را نیروی انسانی‌بری دانست که نبود دولت الکترونیک موجب کاهش بهره‌وری در آنها می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان، دولت الکترونیک را قابل اعتماد دانست و یادآور شد: توسعه دولت الکترونیک موجب هماهنگی کامل بین اجزای دولت در راستای ایجاد شفافیت و مقابله با جعل می‌شود.

به گفته وی، توسعه دولت الکترونیک در کاهش مصرف انرژی نیز تاثیرگذار است.

رضایتی، سریع و چابکی دستگاه‌ها را از ویژگی دولت الکترونیک خواندو گفت: مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی، فراگیری، کارآمدی و اثربخشی از جمله ویژگی‌های توسعه دولت الکترونیک است.

وی خاطر نشان کرد: مرکز تبادلات الکترونیکی گیلان اردیبهشت ماه امسال راه‌اندازی می‌شود و اکنون تمام تجهیزات مرکز مذکور تهیه و آماده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز