خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار گیلان:

مراسم معارفه و تودیع فرمانداران سابق و جدید صومعه سرا برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۸۴۲

با قدردانی از زحمات غلامحسین رجبی فرماندار سابق صومعه سرا که به افتخار بازنشستگی نائل شده است، حسین اسماعیل پور به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

استاندار گیلان، در مراسم تکریم فرماندار پیشین و معارفه فرماندار جدید صومعه سرا گفت: فرمانداران موظفند در شهرستانها در چارچوب سیاست‌های دولت تدبیر و امید مستقلانه عمل کرده و به منظور فراهم آوردن و ثبات بسترهای توسعه، هماهنگی و هم اندیشی‌های شهرستانی را لحاظ کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از صومعه سرا، محمد علی نجفی در این مراسم با بیان اینکه ثبات مدیریت از اصول برنامه‌ریزی پایدار در گیلان است گفت: البته گاهی اوقات تغییر مدیریت‌ها به دلیل ناسازگاری رویکرد مدیران با اندیشه‌ی ۲۴ خرداد که مردم به آن رأی داده‌اند و همچنین افتخار نائل شدن به مقام بازنشستگی انجام می‌پذیرد.

وی خاطر نشان کرد: مدیران شایسته‌ای که اندیشه‌ی ۲۴ خرداد را درک کرده باشند می‌توانند در این دولت به مردم خدمت کنند.

وی افزود: فرمانداران نیز موظفند در شهرستانها در چارچوب سیاست‌های دولت تدبیر و امید مستقلانه عمل کرده و به منظور فراهم آوردن و ثبات بسترهای توسعه هماهنگی و هم اندیشی‌های شهرستانی را لحاظ کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه از مدیران و فرمانداران انتظار می‌رود بحثتوسعه و توسعه نگری و برنامه ریزی برای توسعه‌ی پایدار با اندیشه‌های باز را مد نظر قرار دهند گفت: از مدیران دلسوز و پرتلاش حمایت می‌کنم.

دکتر نجفی با بیان اینکه دولت در تلاش است تا نگاه صحیح و واقع بینانه از کشورمان در محافل جهانی ترسیم شود گفت: فضای مسمومی که در خصوص جمهوری اسلامی ایران در جهان بوجود آمده بود با راهبرد رئیس جمهوری و تائید و حمایت رهبری در حال از بین رفتن است.

وی گفت: دستگاه دیپلماسی کشورمان شجاعانه و با اقتدار به دنبال روان سازی شرایط پیشرفت برای کشورمان است.

استاندار گیلان با اشاره به مدیریت بحران برف و خشکسالی سال گذشته در استان گفت: مجموعه‌ی مدیریتی استان نشان داده است که در مواقع بحران آمادگی لازم به منظور کاهش مشکلات مردم را دارد.

دکتر نجفی افزود: باتوجه به کاهش میزان آب سد سفیدرود نسبت به سال گذشته تمهیدات لازم برای مقابله با این وضعیت اندیشیده شده است.

وی افزود: با همکاری کشاورزان و تلاش مدیران امیدواریم کم آبی کشاورزی امسال را نیز پشت سربگذاریم.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به کاهش عقب ماندگی‌های گیلان در بخش آسفالت و آب روستایی گفت: دولت در تلاش است از همه‌ی امکانات برای توسعه‌ی استان و کاهش این فاصله ها بهره‌ببرد.

وی با بیان اینکه بارها اعلام کرده است که از بخش خصوصی سالم و بی ادعا که سرمایه‌گذار است نه سرمایه بر، حمایت می‌کند گفت: مدیران نیز موظفند موانع سرمایه گذاری را در چارچوب قانون از بین ببرند.

نماینده‌ی صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه دولت در یکسال گذشته بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان در قالب اعتبارات ملی و استانی در صومعه سرا سرمایه گذاری کرده است گفت: گیلان هم اکنون شاهد تحول و شکوفایی مناسب با مدیریت برنامه ریزی و همدلی است.

حمیدرضا خصوصی با اشاره به اینکه دولت با هزاران فشار و مشکلات به جامانده از گذشته کشور را اداره می‌کند گفت: با تلاش و کوشش، تدبیر و وحدت و دوری از حاشیه‌ها مشکلات کشور را حل کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صدیقی نیز در این مراسم گفت: باید قدردانی نظام ولایی و مسئولانی باشیم که برای این مردم و نظام خدمت می‌کنند.

در پایان این مراسم نیز با قدردانی از زحمات غلامحسین رجبی فرماندار سابق صومعه سرا که به افتخار بازنشستگی نائل شده است دکتر حسین اسماعیل پور به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز