خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

اختصاص بیش از سه هزار کلاس ویژه برای اسکان مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۴۸۷

اصولاً آموزش و پرورش خود را در مقابل تک تک مردم مسئول می داند و موظف است تا پاسخگوی نیازهای آموزشی فرزندان این کشور باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در شورای آموزش و پرورش تالش گفت: شهرستان تالش با داشتن بافت فرهنگی و استعدادهای خوب از جمله مناطق مستعد برای فعالیت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تالش، مهدی حاجتی افزود: شوراهای آموزش و پرورش، یک ظرفیت مناسب برای طرح مسائل و حل آنهاست.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان در ادامه افزود: اصولا آموزش و پرورش خود را در مقابل تک تک مردم مسئول می داند و موظف است تا پاسخگوی نیازهای آموزشی فرزندان این کشور باشد.

وی استفاده از ظرفیت های پنهان ادارات را یکی از اهداف تفاهم نامه‌های منعقد شده با سازمان‌ها و ادارات برشمرد که توسط ظرفیت انسانی این سازمان می تواند گره گشای بسیاری از کارها باشد.

حاجتی در خصوص تغییر کاربری فضاهای آموزشی بیان کرد: این تغییرات در فضاهای زیر ۱۰۰۰ متر بلا مانع است و اراضی که کمتر از این مقدار باشند ظرفیت احداثفضاهای آموزشی استاندارد جدید را ندارند.

این مسئول استقرار مناطق جدید آموزش و پرورش را در شهرستان تالش را یکی از خواسته های به حق مردم و کارکنان و دانش آموزان این شهرستان دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش کمک به این سازمان را در جهت خدمات رسانی به فرزندان این کشور دانست.

وی در خصوص وضعیت مدارس مناطق دوردست و چندکلاسه مناطق صعب العبور اظهار کرد: با دستورالعمل ابلاغی می توان از مدارسی که در این مناطق دایر هستند به شکلی استفاده نمود که زمان بیشتری به این امر اختصاص داده شود که متعاقبا هزینه های مربوطه به معلمین پرداخت خواهد شد.

حاجتی در پاسخ به سوال بازسازی مدارس مناطق ییلاقی تالش گفت: روند نوسازی مدارس نیازمند بازسازی با نظر مساعد شورای آموزش و پرورش هر منطقه صورت می گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش از اختصاص ۳۸۹ واحد آموزشی در قالب سی و سه پایگاه و سه هزار و سی و چهار کلاس با هفتادو نه کلاس ویژه برای اسکان میهمانان فرهنگی و غیر فرهنگی در سطح استان گیلان خبر داد که مبلغ هزار میلیون ریال جهت تجهیز آنها هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز