خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل مخابرات ایران و استاندار گیلان:

۱ + ۱۲۲ پروژه مخابراتی گیلان به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۱۸۳

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: مدیران شرکت مخابرات گیلان با تلاشهای شبانه روزی یکی از بهترین شرکت ها در سطح کشور هستند.

بهره برداری از ۱۲۳ طرح مخابراتی در استان گیلان در مراسم باشکوهی با حضور استاندار گیلان، مدیرعامل مخابرات ایران، تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار رشت، مدیرکل روابط عمومی مخابرات ایران، مدیر حراست مخابرات ایران، جمعی از مدیران استانی و نیز همکاران مخابرات گیلان در سالن همایشهای این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، در ابتدا رضا خضردوست، مدیر عامل و رئیس هئیت مدیره مخابرات گیلان، با بیان اینکه تعداد ۱۲۲ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۳۲۶۷۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال و نیز واگذاری تلفن ثابت مسکن مهر در شهرهای رشت، املش، رودسر، کلاچای، رضوانشهر و لنگرود با اعتبار ۱۴۷۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال به بهره برداری خواهد رسید، افزود: در مراسم افتتاح این پروژهاکه با تلاش جهادی و شبانه روزی همکارانشرکت مخابرات به ثمر رسیده ابراهیمی، مدیریت محترم عامل مخابرات ایران، براری معاون محترم وزیر ارتباطات، نجفی استاندار گیلان، نمایندگان محترم مردم شریف گیلان در مجلس و جمعی از مدیران استانی حضور خواهند داشت.

وی برخی از مهم‌ترین پروژه ها را، نصب و راه اندازیرادیوهای سایت های نسل سومراه اندازی سایت هایBTSتلفن همراه جهت توسعه شبکه، پروژه تلفن ثابت مسکن مهر، راه اندازی فاز ۳ مرکز عملیات شبکه(NOC) تعویض و راه اندازی سوئیچ ها و نیز نصب و راه اندازی تجهیزاتADSLدر سطح استان برشمرد و ضمن قدردانی از حمایت های مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران از استان، از همه همکاران پرتلاش به دلیل جدیت در اجرای به موقع این پروژه ها تشکر کرد.

در ادامه مراسم، شکری - رییس مجمع نمایندگان استان - و جعفر زاده - نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی - به بیان نقطه نظرات خود در زمینه مخابرات و نیاز حمایت دولت و مسؤلین و مجلس از آن پرداخته و ضمن تحسین عملکرد مدیریت عامل مخابرات گیلان و همکاران ایشان در طی این مدت کوتاه لزوم تخصیص اعتبارات مصوب شده به استان را یاد آور شدند.

نجفی، استاندار گیلان، در این مراسم ضمن تبریک آغاز دهه فجر، همدلی و تعامل همراه با تلاش شبانه روزی پرسنل مخابرات گیلان را کم نظیر دانست و مردم شریف و فرهیخته استان را شایسته بهترین و با کیفیت ترین تکنولوژیها و سرویسهای ارتباطی دانست.

در ادامه ابراهیمی، مدیر عامل مخابرات ایران، بودند که در سخنان مبسوطی ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان گیلان و در جمع همکاران مخابراتی به بیان آخرین وضعیت شرکت مخابرات ایران پرداخت و ادامه خدمات رسانی و ارایه سرویسهای جدید و با کیفیت به مشترکین را مرهون تغییر تعرفه های مخابراتی دانست.

وی افزود: در هیچ جا چنین وفاقی را در میان مسؤلین یک استان مشاهده نکرده اند و این مهم را حاصل درایت استاندار، نمایندگان و مدیران این خطه دانستند که ماحصل آن رفاه بیشتر مردم استان خواهد بود.

وی مسیر سرمایه گذاری در امر ارتباطات را بسیار ضروری دانست و وجود تغییرات سریع در تکنولوژی مخابراتی را عامل اصلی در ضرورت به روز نگهداری سیستمهای ارتباطی دانست.

در پایان مراسم به صورت همزمان و از طریق بستر اینترنت اختصاصی مخابرات گیلان تلفنهای مسکن مهر در شهر های رشت، لنگرود و کلاچای به بهره برداری رسیدند که ساکنین این منازل به طور مستقیم توانستند با مسؤلین حاضر در سالن به گفتگو بنشینند.

همچنین اجرای سرودهایی توسط گروه سرود بنیاد شهید استان گیلان و نیز اعطای دو دستگاه خودروی لیفان متعلق به برندگان خوش شانس اینترنت مخابرات از دیگر برنامه های جانبی این جشن با شکوه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز