خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار گیلان:

چند طرح عام المنفعه در فومن و شفت به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۱۷۶

شهرستان فومن دارای آرامش است و نماینده شهرستان در مقاطه حساس رای گیری به وزیران نگاه ویژه ای داشته است که قابل تقدیر است.

محمد علی نجفی استاندار گیلان در سفر به فومن مجتمع فرهنگی آیت الله بعهجت فومنی و مدرسه شهید کدیور را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، استاندار گیلان در این مراسم افتتاح دبیرستان شهیدئ محمد رضا کدیور فومن گفت: علاقه خاصی به فومن دارم زیرا زادگاه حضرت آیت الله بهجت فومنی است و ۲۰ سال قبل در یک صبحگاه در قم با ایشان دیدار داشتم و ایشان دستی بر روی سر من کشیدند و آن امتیازی برای من شد.

محمدعلی نجفی افزود: شهرستان فومن دارای آرامش است و نماینده شهرستان در مقاطه حساس رای گیری به وزیران نگاه ویژه ای داشته است که قابل تقدیر است.

وی گفت: دهه فجر ایام خدمتگزاری به مردم است و باید تکریم ارباب رجوع در دهه فجر قوی تر باشد.

نجفی افزود: در استان ۹۹۳ پروژه در حال افتتاح داریم که بیش از ۲۸۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد.

وی در ادامه ضمن تشکر از اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس به جهت پیگیری امورات مدارس گفت: در تمام مدارس باید بخاری ها را بردارند، چون هر زمانی که باد یا طوفانی می آید نگرانی آتش سوزی دارم.

استاندار گیلان گفت: در بحثگازرسانی استان نیز پیگیر مسایل هستیم و نماینده فومن نیز پیگیری های زیادی می کنند و دغدغه دارند و وزیر محترم نفت نیز تاکید بر گازرسانی تمام نقاط کشور را دارند.

وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری مدیریت جهادی را توصیه کردند، فرزندان گیلان نیز با مدیریت جهادی در حال کار هستند.

در این افتتاح معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل نوسازی مدارس استاندار را همراهی می کردند.

استاندار گیلان با اشاره به تنظیم بازار و عرضه و تقاضای مرغ در این استان، تصریح کرد: یک‌هزار تن گوشت مرغ در گیلان ذخیره‌سازی شده و مشکلی از این حیثدر استان وجود ندارد.

وی بهینه‌سازی مصرف انرژی در مرغداری‌ها را مهم خواند و گفت: سالانه ۸۰۰ تن گوشت مرغ در فومن تولید می‌شود.

نجفی به افتتاح ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر امسال در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه مربوط به بخش‌خصوصی است.

وی با اعلام حمایت از بخش‌خصوصی یادآور شد: از بخش‌خصوصی حمایت می‌شود تا شاهد تولید و حرکت‌های جدی‌تری در ایجاد اشتغال در استان باشیم.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز