خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش خبر داد:

احداثسی وسه پل در تالش

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۱۸۹

احداثپلی بزرگ و مشهور به سی وسه‌پل در تالش با زیرگذرهای خاص در حال انجام است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش گفت: مطالعات فنی احداثپلی بزرگ و مشهور به سی وسهپلدر تالش با زیرگذرهای خاص در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازتالش، علی وانوایی درباره انتخاب شهردار جدید این شهر اظهار کرد: در آینده، جلسهای برای واگذاری سکان شهرداری تالش به فردی شایسته را برگزار میکنیم.

وی با بیان اینکه هنوز به دلایلی وارد مقوله انتخاب شهردار تالش نشدهایم، افزود:در آستانه پایان سال ۹۳ هستیم که ایام حساسی برای شهرداری به لحاظ بحثپرداختیهای حقوق و مزایای کارگران و کارمندان است، نمیخواهیم فضا را به گونهای ایجاد کنیم که توجهات به مسئله دیگری معطوف شود.

وانوایی با تاکید بر اینکه هیچ کاندیدایی برای تصدی شهرداری تالش از طرف اعضای شورای اسلامی این شهر پذیرفته نشده است، خاطرنشان کرد: دو دیدگاه در شورا وجود دارد؛ ابتدا اینکه فراخوان داوطلبان را داشته باشیم و دیدگاه دوم اینکه اعضای شورا وارد این فراخوان نشوند.

سخنگوی شورای اسلامی تالش با اشاره به اینکه باید پروژههای این شهر تعیین تکلیف شود، تصریح کرد: وضعیت پیمانکاران در پروژهها و ارزیابی آنها باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: به سرپرست شهرداری تالش فرصتی داده شد تا بتواند کارها را ساماندهی کند و به طور یقین در هفتههای آینده جلسات مباحثانتخاب شهردار برگزار میشود.

وی با تصریح بر اینکهبخشی از پروژههای شهر تالش باید تا پایان سال ۹۳ به نتیجه برسد، یادآور شد: از جمله این پروژهها شامل زیباسازی و فضای سبز میدان امام حسین(ع) است که در دهه فجر افتتاح میشود.

وانوایی ادامه داد: پروژه دیگر، نماد شهری در میدان امام حسن(ع) است که سال آینده انجام میشود و با سرپرست شهرداری تالش مقرر شده تاپروژههای نیمه تمام در حد توان شهرداری امسال به پایان برسند.

وی با بیان اینکهبرای دهه مبارک فجر پروژههایی برای افتتاح داریم، یادآور شد: در آستانه انعقاد قرارداد با پروژه پسماند شهری به میزان ۵۴ میلیارد ریال هستیم که امیدواریم برای سال ۹۴ کلنگزنی شود.

این مسئول، پروژه مذکور را شامل تفکیک از مبدأو ایجاد کارخانهای در دهستان جوکندان در بخش مرکزی تالش که زباله خشک را از تر تفکیک میکند،عنوان کرد و متذکر شد: با ایجاد این کارخانه زباله خشک پرس میشود و به شرکتها و تولیدیهای مربوطه انتقال پیدا میکند و زباله تر نیز در یک باکس قرار میگیرد و پخته میشود و از آن بیوگاز تولید میشود که در تولید انرژی تاثیر مهمی دارد.

وی احداثپل دوم را در خیابان پاسداران عنوان کرد و یادآور شد: این پروژه یک پل قوسیفلزی است که میخواهیم ارتباط و زیبایی خاصی را برای شهر ایجاد کنیم و ساخت آن در دستور کار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز