خبرگزاری کار ایران

رئیس کارگروه ساماندهی دستفروشان شهرداری رشت:

باید معضل دستفروشی به حداقل برسد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۷۷۳

زمین هایی در آن محل بدین منظور در نظر گرفته شده است که مورد تایید مردم و دستفروشان آن محدوده می باشد و شهرداری جهت آماده شدن آن و استقرار دستفروشان در حال برنامه ریزی می باشد.

در نشست کارگروه ساماندهی دستفروشان شهرداری رشت، رییس کارگروه با بیان این مطلب که وظیفه کارگروه ساماندهی دستفروشان حذف این قشر نیست بلکه ساماندهی است گفت: باید معضل دستفروشی به حداقل برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، کارگرنیا تصریح کرد: در این مدت اقدامات شایسته‌ای جهت پاکسازی مسیر از دستفروشان در نقاط مختلف شهر انجام پذیرفته است.

وی افزود: ساماندهی دستفروشان کمربندی‌ها و جلوی مزار شهدا و سایر نقاط مشابه اقداماتی انجام پذیرفته است و می بایست تلاش مضاعف برای به حداقل رساندن سد معبر انجام پذیرد، صرفاً پاکسازی مسیرها کفایت نمی‌کند بلکه باید نظارت نیز وجود داشته باشد و در این راستا مشارکت شهرداری و نیروی انتظامی بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

کارگرنیا درخصوص طرح های موجود برای ساماندهی دستفروشان سلیمانداراب نیز خبر داد و گفت: زمین‌هایی در آن محل بدین منظور در نظر گرفته شده است که مورد تایید مردم و دستفروشان آن محدوده می باشد و شهرداری جهت آماده شدن آن و استقرار دستفروشان در حال برنامه ریزی می باشد، سازمان میوه و تره بار نیز با توجه به شرایط آن نقطه باید برای ساماندهی مشارکت و اقدام لازم را به عمل آورد.

وی تصریح نمودند: تمامی اعضای این کارگروه همانند حلقه های یک زنجیر هستند که با اتحاد این طرح ها را باید به سرانجام برسانند.

ملکی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی رشت نیز در ادامه با اشاره به اینکه انجام این کارها بدون مشارکت سایر ادارات میسر نمی گردد گفت: شهرداری با تدبیر توانست در گام اول با اطلاع رسانی و سپس اجرا و همچنین محوریت خوب مدیر خدمات شهری نسبت به این امر اقدام نماید، قطعاً شهرداری باید زمین هایی را بدین منظور در نظر بگیرد که مباحثقانونی و مالکیت و ایجاد حق برای مالک ایجاد نکند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ساماندهی دستفروشان خیابان شیک از دیگر مباحثمطروحه در این نشست بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز