خبرگزاری کار ایران

به منظور تسریع در عملیات اجرایی؛

معاون وزیر راه و شهرسازی، از پروژه های راه سازی گیلان بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۳۵۳

امینی از۱۱کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت - قزوین بازدید کرد تا نسبت به تسریع در عملیات اجرایی این پروژه‌ها تصمیم‌گیری کنند.

امینی معاون برنامه ریزی واقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و هیئت همراه، از سه پروژه بزرگ راهسازی در استان گیلان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گیلان، به دلیل اهمیت وِیژه محور اصلی سراوان سنگر– سیاهکل و نقش کاربردی آن در توزیع ترافیک عبوری به سمت شرق گیلان، این پروژه از نگاه مسئولان ارشد استان و وزارت راه وشهرسازی مورد توجه خاصی قرار گرفته که در فاصله زمانی کوتاه مکررا مورد بازید دست اندرکاران امر قرار گرفته است.

این محور دارای ۲۲.۵کیلومتر طول است که به دلیل اشباح ظرفیت ترافیکی محور رشت - لاهیجان به موازات آن اجرایی شده و بهره برداری کامل از این پروژه نقش ارزنده‌ای در توزیع ترافیک شرق استان ایفا می‌کند. در حال حاضر ۱۸.۵کیلومتر از این محور در مراحل پایانی کار قرار داردو به احتمال ۹۰ درصد تا پایان سال جاری زیر بارترافیک می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امینی در ادامه از۱۱کیلومترباقیمانده آزادراه رشت - قزوین بازدیدکرد تا نسبت به تسریع در عملیات اجرایی این پروژه‌ها تصمیم گیری کنند. گفتنی است از مجموع یازده کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت - قزوین، ۹۰۰م‌تر جهت کامل شدن حلقه ارتباطی وجلوگیری ازورود ترافیک به داخل شهر منجیل به اداره کل راه و شهرسازی گیلان تفویض گردیده و در حال اجراست و تا عید نوروز زیربار ترافیک می‌رود.

چهارخطه محور فومن - شفت – سراوان از دیگر پروژه‌هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز