خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت:

پروژه‌های سرمایه گذاری با اولویت در طرح اطلس قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۶۹۷

سیاست بر این است که در بودجه سال ۹۴ مباحثغیر نقدی و توجه به قرارداد سرمایه گذار نیز دیده شود و این پیوست در مباحثمناطق پنج گانه نیز لحاظ شود تا پروژه‌هایی در یک بازه زمانی به مدیران مناطق تکلیف شده و موظف به اجرایی کردن آن باشند.

در نشست هیئت عالی سرمایه گذاری، رییس شورای اسلامی شهر رشت گفت: اگر می خواهیم به شکل صحیح و علمی امروزی در سرمایه گذاری مطرح شویم، ناگزیریم که روند مناسبی طی کنیم و امید است با توجه به تجربه مشاور، زمینه های خوبی در شهر رشت فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، عباس صابر افزود: مجموعه دفتر سرمایه گذاری باید در مرحله اول چراغ راه را روشن کرده و فقط خود را معطوف به تهیه اطلس سرمایه گذاری نکنند، هر چند که در صورت تهیه این اطلس می توان به شکل صحیح تری عمل کرد، اما باید پازل‌های سرمایه گذاری به گونه ای باشد که فرصت را برای سرمایه گذاران آماده کند و پروژه هایی که قابلیت سرمایه گذاری دارند در یک برنامه زمان بندی به عنوان الویت اصلی جهت تکمیل پازل های اطلس سرمایه گذاری در نظر گرفته شوند.

رییس شورای اسلامی تصریح کرد: سیاست بر این است که در بودجه سال ۹۴ مباحثغیر نقدی و توجه به قرارداد سرمایه‌گذار نیز دیده شود و این پیوست در مباحثمناطق پنج گانه نیز لحاظ شود تا پروژه هایی در یک بازه زمانی به مدیران مناطق تکلیف شده و موظف به اجرایی کردن آن باشند.

علوی عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز خواستار اجرایی شدن موارد مطروحه در این نشست ها شد و افزود: این تمایل و ترغیب در اعضای شورا وجود دارد که پروژه های زیادی در شهر اجرایی شود و در این خصوص می توان از ظرفیت های حمایتی مقام ارشد استان نیز استفاده کرد.

وی افزود: انتظار ما از دفتر سرمایه گذاری این است که با هدایت مناسب امور و الویت بندی پروژه ها در جهت محقق ساختن پروژه ها گام بر دارند.

کامران راد سرپرست دفتر سرمایه گذاری بر لزوم همراهی اعضای شورا و مدیران شهرداری جهت محقق ساختن برنامه های سرمایه گذاری تاکید کرد و گفت: شهر رشت فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری دارد و ما نیز سعی می کنیم با برگزاری چنین نشست هایی، فرصت ها را در غالب قوانین و مقررات گذاشته و در اختیار مشاور قرار دهیم تا با برنامه ریزی های لازم ورود سرمایه گذار را سبب شدیم.

کامران راد افزود: امیدواریم از سال ۹۴ سرریز شدن سرمایه گذار در شهر رشت را شاهد باشیم که قطعاً روند کند توسعه شهر رشت باید با سرمایه گذاری مناسب بهبود یابد و در این خصوص تهیه اطلس سرمایه گذاری می تواند بسیار موثر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز