خبرگزاری کار ایران

مسئول انجمن سینمای جوان لاهیجان خبر داد:

برپایی نمایشگاه عکس " شاهدی وفادار " در لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۸۹۹

عادلی ضمن دعوت از کلیه علاقمندان به عکاسی جهت حضور در نمایشگاه از جلسه پرسش و پاسخ با عکاس در ساعت پنج عصر روز چهارشنبه بیست و چهارم دی ماه خبرداد.

به همت انجمن سینمای جوان لاهیجان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و خانه فرهنگگیلان، نمایشگاه عکس «شاهدی وفادار» شامل ۴۰ اثر در ابعاد ۶۰ در ۹۰ از محمودرضا فتاحی در لاهیجان دایر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لاهیجان، ساسان عادلی مسئول انجمن سینمای جوان لاهیجان با اعلام این مطلب گفت: محمود رضا فتاحی از هنرمندان مطرح عکاسی کشور می باشد که عکاسی را از سال ۵۷ و همزمان با شروع انقلاب آغاز نمود. وی سابقه برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی وگروهی عکاسی و کارگاه های آموزشی عکاسی را در کارنامه خود دارد که آخرین نمایشگاه ایشان از ششم الی یازدهم دی ماه ۹۳ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت پذیرای علاقمندانبه هنر عکاسی بود.

به گفته وی، این هنرمند کارنامه پر باری در زمینه هنر عکاسی دارد از جمله می توان به کسب مقام اول در بخش آزاد و عنوان مقام سوم در بخش طبیعت پنجمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان منطقه سه کشور در سال ۷۵، کسب مقام اول در بخش آزاد ششمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان منطقه سوم کشور در سال ۷۶ و برگزیده چندین جشنواره استانی از جمله جشنواره سالانه نور سینمای جوان اشاره کرد.

عادلی افزود: برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در سالهای دهه ۶۰،۷۰، ۸۰ و ۹۰، برگزاری کارگاه عکس در خانه فرهنگ گیلان در سال ۹۲ تحت عنوان کادر بندی در عکاسی(ترکیب بندی)، برگزاری ورک شاپ عکس در خانه فرهنگ گیلان در سال ۹۳ تحت عنوان فرم و محتوا در عکاسی مستند اجتماعی، چاپ عکس در روزنامه های سراسری(همشهری به مناسبت زلزله گیلان ویژه نامه در سال ۷۹) محلی، هفته نامه ها، خبرنگاری مجله فیلم در استان گیلان در دهه ۶۰ و ۷۰ از دیگر فعالیتهای هنری اوست.

وی اضافه کرد: همچنین می توان به مدیر تولید و عکاس چندین فیلم کوتاه مستند و داستانی در گیلان به کارگردانی رضا مجلسی و زنده یاد علی رستگار تبریزی، دستیار تهیه و مدیر تولید و عکاس سریال میراثجاویدان(شبکه دوم سیما) در سال ۷۶ ویژه ی نوجوانان، مدیر تولید و عکاس ۲ سریال در شبکه استانی بنام آوای از دور دست، عطر گل چای در سال ۷۶ و ۷۷، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در دهه های ۶۰،۷۰ و ۸۰ و… اشاره کرد.

مسئول انجمن سینمای جوان لاهیجان تاریخ بیستم الی بیست و چهارم دی ماه را زمان برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد و گفت: آثار وی در گالری استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان به صورت صبح و عصر در معرض دید علاقمندان به عکاسی قرار خواهد گرفت.

عادلی در پایان ضمن دعوت از کلیه علاقمندان به عکاسی و عکاسان فعال شرق گیلان جهت حضور در نمایشگاه از جلسه پرسش و پاسخ با عکاس در ساعت پنج عصر روز چهارشنبه بیست و چهارم دی ماه خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز