خبرگزاری کار ایران

جهاد کشاورزی و دامپزشکی گیلان زیر ذره بین سازمان بازرسی

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۶۶۷

روابط عمومی بازرسی کل گیلان اعلام کرد: براساس برنامه تعریف شده در بازرسی‌های سال ۱۳۹۳ و به منظور تقویت نظارت‌ها، هیأتی از کار‌شناسان و بازرسان بازرسی کل گیلان ضمن استقرار در جهادکشاورزی شهرستان رشت بر نحوه عملکرد این سازمان نظارت و بازرسی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، محور این بازرسی‌ها حول موضوعاتی از قبیل بررسی نحوه نظارت عوامل نظارتی بر طرح‌های واگذار شده، بررسی اقدامات به عمل آمده توسط عوامل نظارتی، بررسی آرای صادره توسط مراجع قضایی و نحوه اجرای آن و… خواهد بود.

همچنین اداره کل دامپزشکی استان گیلان نیز مورد بازرسی قرارخواهد گرفت.

روابط عمومی بازرسی کل گیلان اعلام کرد: در راستای تقویت نظارت‌ها و به منظور اجرای بازرسی‌های برنامه‌ای سال ۱۳۹۳ کار‌شناسان و بازرسان بازرسی کل گیلان ضمن استقرار در اداره کل دامپزشکی گیلان بر نحوه عملکرد شبکه دامپزشکی شهرستان رشت نظارت و بازرسی می‌کنند.

دراین گزارش آمده است این بازرسی‌ها برموضوعاتی از قبیل بررسی نحوه شناسائی واحدهای تولید، تهیه و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان رشت، بررسی برنامه‌ها و اقدامات به عمل آمده به منظور نظارت بر واحدهای تولید، تهیه و عرضه فرآورده‌های خام دامی و بررسی نحوه برخورد با واحدهای متخلف از طریق مراجع ذی ربط و نتایج حاصل از آن و… متمرکز خواهد شد.

شهروندان محترم گیلانی و کلیه کارکنان دستگاه‌های اجرائی می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف و یا سوءجریان مراتب را تا تاریخ ۰۹/۱۱ / ۱۳۹۳ به دفتر هیأت واقع در رشت - میدان گیل – روبروی بیمارستان رسول اکرم(ص) – جهاد کشاورزی شهرستان رشت و یا از طریق سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات به آدرس اینترنتیShekayat. bazrasi. irو یا با استفاده از تلفن گویای ۱۳۶ منعکس کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز