خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان عنوان کرد:

منفعت، امنیت و ارزش، سه ضلع مثلثفرهنگ سازی

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۵۰۴

انسان با هر چه که درگیرش باشد، زندگی می‌کند و هنر بهترین زبان برای آشتی کردن است و از این رو نمی‌توان با زبان قهر در خصوص امنیت کاری انجام داد.

دومین همایش سالیانه پلیس با رابطین دستگاه‌های اجرایی گیلان بمنظور همسویی و تعامل با سازمان‌ها با حضوربرخی مدیران اجرایی استان و تقدیر از رابطان بر‌تر سازمان‌های دولتی در مشارکت با پلیس، در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، فیروز فاضلی، صبح امروز یکشنبه ۲۱ دی دردومین همایش سالیانه پلیس بارابطان دستگاه‌های اجرایی گیلان، با تاکید بر ضرورت امنیت در جامعه، گفت: اگر آرامش و امنیت در جامعه نباشد همه چیز زیر سوال می‌رود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منفعت، امنیت و ارزش را سه ضلع مثلثفرهنگ سازی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه استان گیلان در تعامل بین دستگاه‌ها و نیروی انتظامی در کل کشور پیشگام بوده است.

این مقام فرهنگی با اشاره به اینکه سال‌ها پیش تفاهمنامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با نیروی انتظامی در مورد کارهای هنری به امضا رسیده است، تصریح کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش‌های مختلفی دارد و یکی از کارهای سنگین آن تبیین آنهاست.

وی با اشاره به بخش عظیم فعالیت‌های فرهنگی در این اداره کل، اظهار کرد: آنچه که با قلم سرو کار دارد متعلق به این بخش است.

فاضلی با تاکید بر اینکه کسانی که قلم می‌زنند و می‌نویسند باید مسئولیت آن را بپذیرند، گفت: وگر نه خداوند به قلم و آنچه که می‌نویسد سوگند یاد نمی‌کرد.

وی در ادامه به هنرهای هفتگانه اشاره و اذعان کرد: وقتی پلیس لباس هنر بر تن کرد ارتباطش با مردم بهتر و موفقیتش بیشتر شد.

فاضلی خطاب به زحمتکشان نیروی انتظامی، گفت: انسان با هر چه که درگیرش باشد، زندگی می‌کند و هنربهترین زبان برای آشتی کردن است و از این رو نمی‌توان با زبان قهر در خصوص امنیت کاری انجام داد.

دومین همایش سالیانه پلیس با رابطین دستگاه‌های اجرایی گیلان بمنظور همسویی و تعامل با سازمان‌ها با حضور برخی مدیران اجرایی استان و تقدیر از رابطان بر‌تر سازمان‌های دولتی در مشارکت با پلیس، در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز