خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی گیلان:

ارائه یک الگوی مدون برای تقویت اقتصادی و اشتغال آفرینی ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۹۸۰

در شرایط کنونی می بایست با تمام توان و با رویکرد شتابان، شرایط جذب سرمایه‌های داخلی را برای اشتغال‌زایی فراهم کرد.

طهمورثلاهوتی اشکوری با بیان این که شناسایی صحیح تخصیص اعتبارات در بخش های تاثیرگذار در رشد صنعت، موجب اشتغالزایی در استان می شود، افزود: نقش و اهمیت سرمایه گذاری در فرآیند رشد و توسعه صنعتی جوامع بسیار حائز اهمیت است. از اینرو، با توجه به کمبود منابع سرمایه گذاری، حمایت از آن ضروری و تخصیص بهینه این منابع جهت تحریک رشد صنعتی لازم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سیاهکل، وی در دیدار با فرماندار سیاهکل خاطرنشان کرد: اولویت بخشیدن برنامه های حمایتی دولت برای جهت دهی به آن دسته از فعالیت های اقتصادی و اجتماعی است که نیل به این هدف را در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه میسر می سازد که صنایع کوچک در حال حاضر می تواند بهترین گزینه برای تحقق این هدف باشد.

لاهوتی اشکوری تصریح کرد: اشتغال زایی یکی از مشکلات فراروی هر جامعه است و از آنجا که بیکاری معضلات عظیم اقتصادی و اجتماعی به همراه دارد، لذا توجه به رفع این مشکل در راس برنامه های اقتصادی دولت قرار دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید در بخش اشتغال، می بایست از یک الگوی مدون برای تقویت اقتصادی و اشتغال آفرینی در جامعه استفاده شود.

وی با اشاره به این که نگاه و چشم انداز دولت تدبیر و امید توسعه و رونق اقتصادی و اشتغال پایدار برای برون رفت از شرایط کنونی و رشد صنعت است، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی می‌‎بایست با تمام توان و با رویکرد شتابان، شرایط جذب سرمایه های داخلی را برای اشتغال زایی فراهم کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ادامه داد:این میزان از سرمایه گذاری و اشتغال زایی در سالجاری در حالی است که میزان اشتغال ایجاد شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از ابتدا تا به حال هفت هزار و۴۱نفر و میزان سرمایه گذاری در کل واحدهای به بهره برداری رسیده چهار هزار و ۸۸۸ میلیارد ریال است.

لاهوتی اشکوری اضافه کرد: در همین راستا باید با بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب شرایط و بستر هایلازم برای مشارکت بخش خصوصی و تشویق و جذب سرمایه گذاران را فراهم کنیم.

وی در ادامه از ایجاد اشتغال برای۲۴۷نفر در سالجاری توسط ۱۲ واحد صنعتی به بهره برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

لاهوتی اشکوری افزود: از ابتدای امسال تاکنون؛۵۷۳میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط واحدهای به بهره برداری رسیده، انجام شده که این امر موجب ایجاد اشتغال زایی برای ۲۴۷ نفر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز