خبرگزاری کار ایران

رویداد فرهنگی در لنگرود:

نمایشگاه صنایع دستی «بهار نارنج» گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۱۲۳

فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی متناسب با باورها و اعتقادات بومی و محلی از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود است.

نمایشگاه صنایع دستی «بهار نارنج» در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لنگرود، این نمایشگاه دارای ۵ غرفه از انواع صنایع دستی شامل ویترای، کاشی کاری، کیف های دستی، جاکلیدی، آویزها، زیور آلات، پاکت، جعبه و کارت پستال با موضوع " بهار نارنج " است.

سهراب مقدسی در آیین افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه این نمایشگاه فرصتی است تا جوانان هنرمند، توانمندی‌های خود را عرضه کنند، گفت: باید تلاش شود که تولیدات و صنایع دستی این قشر به تولید انبوه رسیده و به بازار عرضه شود چرا که این مهم می‌تواند در اقتصاد کشور موثر باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود: فعالیت های اجتماعی و فرهنگی متناسب با باورها و اعتقادات بومی و محلی از برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود است.

نمایشگاه صنایع دستی بهار نارنج لنگرود به همت ۶ نفر از هنرمندان جوان شهرستان لنگرود با همکاری سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی وگردشگری تا ۱۸ دی ماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود، واقع در پارک فجر، از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ برای بازدید عموم برپا خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز